Unicaja pateix una nova caiguda de la seva app mòbil i altres canals digitals, com la web, aquest divendres. Es tracta de la segona vegada aquest mes de setembre, doncs el passat dia 3 també va estar inactiva i va deixar milions de clients sense poder operar des de primera hora del matí i fins a passades les 19:00 hores, quan el banc andalús donava per resolta la incidència de manera completa.

L'entitat també registra problemes interns que impedeixen als seus treballadors d'accedir al correu electrònic, encara que aquests han arribat més tard. Així, alguns clients assenyalen en xarxes socials que porten des d'ahir a la nit sense poder operar i els seus empleats indiquen que han començat a registrar problemes entorn de les 11:00 del matí.

Actualment, Unicaja té més de 4 milions de clients i el 60,7% d'ells estan donats d'alta als canals digitals, per la qual cosa operen habitualment pel web o app, des d'on es realitzen transferències, Bizum, consultes de moviments i saldo, o fins i tot es pot sol·licitar un crèdit. Unes operacions que no s'estan podent realitzar aquest divendres, tal com denuncien a X (Twitter).

"Error de connexió", apareix a la pantalla dels mòbils i tauletes, des d'on s'intenta accedir a l'app. Igual que a la pàgina web, si s'introdueixen les dades per entrar a l'àrea privada.

Des del banc neguen que es tracti d'un atac cibernètic i expliquen a On Economía que han tornat a registrar una incidència en la banca digital i els equips tècnics estan treballant per resoldre-la com més aviat millor.

També així ho expliquen a les xarxes socials als clients que demanen explicacions per aquesta nova caiguda. "S'ha registrat una incidència a la banca digital. Estem treballant per resoldre-la el més aviat possible".