Areas creix als Estats Units amb un nou contracte a l'aeroport d'Orlando
La catalana preveu unes vendes de més de 300 milions de dòlars durant els 10 anys de concessió
- Cristina Hidalgo
- Madrid. Divendres, 17 de gener de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 1 minut
Areas, encarregada de gestionar la restauració d'aeroports, estacions de tren o recintes firals, s'ha adjudicat una nova licitació a l'Aeroport Internacional d'Orlando (MCO) als Estats Units (un dels aeroports més grans d'Amèrica, amb més de 57 milions de passatgers) i gestionarà sis nous establiments en una superfície de gairebé 900 m², oferint marques pròpies i locals de primer nivell.
En concret, la firma de retail catalana obrirà a la Terminal 1 de l'aeroport d'Orlando un restaurant The Market, una marca pròpia d'Areas que ven diversos productes gurmet; SoDough Square, una icònica pizzeria de la ciutat; i Kelly's, una gelateria 'handmade' original d'Orlando. A la Terminal 4, la companyia obrirà tres establiments més: Cabrita, de gastronomia peruana; la cocteleria prèmium local Milkhouse; i Intercept Wine Bar, un bar de vins.
Amb les noves obertures, Areas preveu unes vendes superiors a 300 milions de dòlars durant els 10 anys de concessió. A més, té planejat invertir al voltant de 10 milions de dòlars abans que s'inaugurin els sis locals, previsiblement el 2026. Florida és un estat clau per a Areas, on la companyia va iniciar les seves operacions als Estats Units i on actualment es troben les seves oficines centrals al país. L'empresa opera a l'Aeroport Internacional de Miami, l'Aeroport Internacional d'Orlando i l'autopista Florida Turnpike.
L'empresa porta als EUA des del 2016
Als Estats Units, l'empresa porta present des de 2006 i amb aquesta nova adjudicació gestionarà més de 150 punts de venda. Aquestes ubicacions es distribueixen en un total de 10 aeroports i 13 àrees de servei en autopistes, incloent les més recents obertures a l'Aeroport William P. Hobby de Houston. Aquest 2025, a més, obrirà locals a l'Aeroport de San Diego.
El mercat nord-americà és estratègic per al grup Areas, actualment representa al voltant del 15% de la seva facturació global, sent el tercer mercat després de França i Iberia (Espanya i Portugal).