El BBVA ha posat en marxa una nova campanya comercial, amb la qual busca donar suport a les famílies en l'educació financera dels seus fills i impulsar el compte online per a menors. En concret, el banc anuncia que durant aquest mes duplicarà el primer ingrés mensual realitzat pels representants dels menors durant els tres primers mesos després de l'obertura del compte, fins a un màxim de 30 euros.

Amb aquesta promoció, que està disponible tant per a clients actuals com per a nous usuaris de BBVA, el banc "busca fomentar l'estalvi i ensenyar als més joves els principis bàsics de la gestió econòmica des d'edats primerenques, contribuint a la seva preparació per al futur", segons explica en un comunicat.

El compte online per a menors de l'entitat està dirigit a famílies amb nens i adolescents d'entre 0 i 17 anys. Els pares o tutors legals són els que poden obrir-la i el BBVA s'enfoca en ells, animant-los a fomentar l'estalvi en la família duplicant l'import del primer ingrés. L'ingrés, això sí, s'ha de situar entre els 5 i 10 euros mensuals, la qual cosa permetrà als menors acumular fins a un màxim de 30 euros durant la promoció per incentivar l'hàbit de l'estalvi.

D'aquesta forma, el BBVA espera ajudar a les famílies durant els tres primers mesos d'estalvi perquè més tard, el menor pugui continuar amb aquesta dinàmica, de manera que aprengui que a poc a poc pot aconseguir els seus objectius. La promoció, explica el banc, no exigeix permanència ni inclou penalitzacions. Així, si algun mes no es compleixen les condicions, els beneficis ja obtinguts es mantenen i és possible continuar acumulant-los fins a assolir el límit de 30 euros nets durant els sis mesos següents.

"Amb aquesta acció, el BBVA reforça el seu compromís amb l'Educació Financera com un pilar fonamental per a les noves generacions. El banc considera clau ensenyar el valor de l'estalvi i la gestió responsable dels diners des de la infantesa, i aposta per un enfocament pràctic i col·laboratiu en el qual les famílies exerceixen un paper essencial, oferint-los eines i beneficis per inculcar des de la infantesa el valor de l'estalvi i la gestió responsable dels diners", assenyala.

"A través d'aquesta promoció, el banc busca crear un impacte positiu en la formació financera dels més joves, donant suport a les famílies en aquest important aprenentatge", conclou.