El BBVA estrena aquest dilluns un nou 'Pla Amic' a Espanya per incentivar els clients actuals a recomanar el banc als seus familiars i coneguts, i a canvi, portar-se un premi. En concret, el premi del padrí (el que ja és client) s'eleva dels 350 euros actuals als 660 euros i el dels nous clients, passa de 35 euros a fins als 450 euros.

Així ho posa en relleu el BBVA en un comunicat on explica com funciona el nou 'Pla Amic'. Els actuals clients han de compartir un codi personal que apareix en el seu compte amb amics i familiars perquè aquests obrin un nou compte online sense comissions. I a mesura que els nous usuaris obrin el compte i compleixin algunes condicions, ambdós rebran una bonificació econòmica.

El premi per al padrí (el que ja és client) va creixent per cada nou fillol que es una al banc fins a un màxim de 660 euros a l'any. Per cada persona que obri un compte online amb el codi promocional i compleixi les condicions del programa, el client rebrà una bonificació que comença en 50 euros pel primer amic i augmenta progressivament a 60 euros pel segon i el tercer, i a 70 euros per cada amic addicional, des del quart fins al dècim. Cada any, aquest saldo es reinicia, oferint la possibilitat de continuar acumulant recompenses.

Per la seva part, els nous clients també es beneficien del programa. Aquells que es converteixin en clients de BBVA obrint un compte online amb el codi promocional i utilitzin la seva targeta per realitzar un pagament únic per un import igual o superior a 50 euros rebran una bonificació inicial de 50 euros. Si, a més, decideixen domiciliar una nòmina d'almenys 800 euros, obtindran un incentiu addicional de 400 euros, assolint un total de 450 euros en premis.

A més, aquests nous clients poden convertir-se també en padrins, i per això poden optar de forma immediata a guanyar uns altres 660 euros, assenyala el BBVA, que a més ofereix l'incentiu de 400 euros per nòmina sense necessitat d'arribar al banc a través d'un altre client.

El 'Pla Amic', que el BBVA ofereix des de fa anys, s'ha convertit en la principal font de captació del banc d'origen basc, que des de començament d'any ha incrementat la seva base de clients a Espanya en captar-ne uns 700.000 de nous.