CaixaBank ha llançat una campanya en oficines i canals digitals per incentivar la domiciliació de noves nòmines i potenciar la vinculació dels clients, segons informa aquest dilluns en un comunicat. Fins al 28 de febrer, l'entitat bancària oferirà noves promocions per als clients que domiciliïn nòmines a partir de 900 euros, i els que accedeixin a la campanya a través de la xarxa d'oficines podran aconseguir un televisor.

Per als clients que no vulguin aquest obsequi, CaixaBank donarà "per primera vegada en oficines" una remuneració en efectiu de 150 euros per a nòmines des de 900 euros, i de 250 euros per a les quals superin els 1.500 euros. Els clients podran també optar per un cupó per utilitzar a través del portal de consum Facilitea, que serà de 200 euros per a nòmines des de 900 euros i de 300 euros per a nòmines a partir de 1.500 euros. A més, existeixen incentius especials per a nòmines de més de 2.500 euros, com un televisor o un abonament directe en compte de 250 euros o cupó Facilitea per import de 400 euros.

Clients digitals

Per als clients digitals, CaixaBank oferirà de forma principal remuneració en efectiu per domiciliació, amb un abonament en compte de 150 euros per a nòmines a partir de 900 euros i de 250 euros per a nòmines des de 1.500 euros. Així mateix, i com a novetat en l'àmbit digital, les nòmines a partir de 2.500 euros podran triar entre la remuneració directa en compte, un televisor o un cupó Facilitea de 400 euros.

Els clients que domiciliïn la seva nòmina amb import de fins a 900 euros en l'aplicació d'Imagin fins al 28 de febrer disposaran d'un abonament en compte de 150 euros, que s'incrementarà a 250 euros en el cas de nòmines a partir de 1.500 euros.