Aliança entre Carrefour i Glovo per a lliuraments súper ràpids de joguines i electrònica per a les campanyes del Black Friday i Nadal. Així, Carrefour obre la seva primera botiga amb Glovo i amplia l'acord amb aquesta plataforma per impulsar el quick commerce (lliuraments ultraràpids), segons informa en un comunicat.
A través de la plataforma, els usuaris disposen d'una botiga virtual de Carrefour amb més de 3.300 articles d'electrònica, petits electrodomèstics, joguines, esport o bricolatge, que completen l'oferta ja existent de productes de supermercat.
Amb aquesta aposta, Carrefour es converteix en l'empresa de la distribució amb l'assortiment més gran en quick commerce d'alimentació i no alimentació a Glovo, superant els 15.000 articles.
Actualment, aquest servei està actiu en tres centres de la Comunitat de Madrid -Alcobendas, Majadahonda i Madrid Sud (Vallecas)– i, en els propers mesos, es preveu ampliar-lo a més establiments.
La directora d'ecommerce Carrefour España, Justyna Torres Lepetit, ha explicat que la companyia treballa "per accelerar el desenvolupament de totes les formes de comerç electrònic i especialment per enfortir els serveis de lliurament a domicili". "Hem triat llançar aquest nou servei en Black Friday per facilitar les primeres compres nadalenques. El nostre objectiu és fer que l'experiència sigui ràpida, senzilla i satisfactòria per als nostres clients", ha assenyalat.
Carrefour i Glovo reforcen així els seus acords, ja que treballen juntes des de 2019 oferint serveis de delivery en més de 400 centres de la companyia a nivell nacional i permet que els clients es beneficiïn de lliuraments en menys de 30 minuts els set dies de la setmana.
D'aquesta forma i amb aquest acord, Glovo amplia la seva oferta en l'app a través d'aliances estratègiques amb grans operadors de distribució i comerços locals. El director comercial de la secció de Qcommerce Partners de Glovo, Tomás Oliva, s'ha mostrat "molt content" en ampliar la col·laboració amb Carrefour. "Gràcies a aquest nou acord continuem ampliant la nostra oferta multicategoria i ens consolidem com l''app' preferida pels nostres usuaris", ha indicat.
Carrefour va elevar un 20% el seu benefici a Espanya el 2023, fins arribar als 348 milions d'euros, respecte als 289,8 milions d'euros registrats el 2022. En concret, la companyia va assolir una facturació de 9.318 milions d'euros en el conjunt de 2023, fet que suposa un 3,2% més en comparació amb 2022, segons les dades remeses per Centres Comercials Carrefour al Registre Mercantil. El resultat brut d'explotació (Ebitda) va pujar un 11,8%, fins a situar-se en els 255,1 milions d'euros, mentre que el resultat d'explotació (Ebit) es va situar en 143,1 milions d'euros, la qual cosa representa una alça del 36,7% davant els 105,5 milions d'euros registrats el 2022.