Castañer aposta per Saint Tropez. La popular marca d'espardenyes d'espart ha fet un pas més en la seva expansió internacional i ha reforçat la seva presència a la Riviera Francesa. En concret, la firma catalana s'ubicarà a Traverse du Marbrier 8, una de les artèries més cobejades de Sain Tropez. El comerç de Castañer estarà disponible durant la temporada primavera-estiu 2025 i comptarà amb les últimes propostes de la col·lecció SS25, així com el calçat creat en col·laboració amb la firma italiana Etro.

"Saint Tropez representa per a nosaltres un lloc on la marca va florir internacionalment per primera vegada. Tornar ara, amb tot l'après i amb una mirada encara més global, és tancar un cercle i obrir un nou capítol", ha assenyalat Rafael Castañer, membre de la segona generació de la família fundadora.

Nova botiga a La Roca Village

En paral·lel, la marca ha anunciat la reobertura del seu pop-up a La Roca Village de Barcelona. L'establiment, concebut també com un "espai híbrid", s'emmarca dins de l'estratègia de creixement de la companyia, que inclou una forta aposta pel canal online. De fet, gran part de les vendes de Castañer del 2024 van provenir del canal digital, vertical que volen continuar potenciant aquest 2025.

En l'àmbit nacional, la marca especialitzada en espardenyes compta amb una xarxa comercial de 24 punts de venda, entre botigues pròpies i espais a El Corte Inglés, repartits en ciutats com Madrid, Barcelona, València o Màlaga.

Pla estratègic de Castañer

Castañer va tancar el 2024 amb una facturació de 30,8 milions d'euros, impulsada pel seu bon rendiment a través del canal digital. De fet, el canal en línia es va consolidar en l'últim exercici com una de les principals vies de creixement de la companyia, experimentant un augment del 14,2% en les seves vendes respecte a 2023.

Així mateix, la firma va continuar expandint la seva presència a Europa, refermant-se en mercats clau i augmentant les seves vendes tant en l'àmbit nacional com internacional. Per a 2025, Castañer planeja enfortir aquesta estratègia amb l'obertura de noves botigues i l'ampliació de la seva presència en els principals punts de venda multimarca, en línia amb el seu pla estratègic 2023-2025.