BBVA ha implementat un servei en la seva aplicació per a dispositius mòbils perquè els seus clients sol·licitin enviament d'efectiu a domicili a través de Correus, segons han informat ambdues empreses en un comunicat. Els clients podrien sol·licitar un màxim de 499,99 euros al dia, amb disponibilitat a tot el territori nacional.
També es podrà elegir si els diners s'entreguen a l'oficina o a l'habitatge, si s'escull la darrera opció, el lliurament es durà a terme a l'habitatge vinculat al compte en el moment de la sol·licitud i l'adreça no podrà ser modificada durant la gestió de l'operació. Si en el moment del lliurament el client no és a casa, podrà recollir l'import a partir del següent dia hàbil a qualsevol oficina informatitzada de Correus. El client té fins a 7 dies naturals abans que es caduqui la sol·licitud.
"A BBVA mantenim el nostre compromís per millorar la vida dels nostres clients, sigui a través de l'app, en oficines o, en aquest cas, amb aquest nou servei amb el qual podran disposar d'efectiu al seu domicili, cosa que millorarà el servei que prestem a tot el territori nacional, oferint una experiència convenient, àgil i segura", ha assegurat el country manager de BBVA a Espanya, Peio Belausteguigoitia.
A l'octubre, BBVA va posar en marxa el servei d'efectiu de Correus per retirar efectiu a les 2.400 oficines de Correus, mentre que al gener es va ampliar la possibilitat a les gairebé 2.400 oficines rurals. Al febrer, CaixaBank va implementar un servei similar juntament amb Correus, encara que en el seu cas a través d'una trucada.