Digi continua creixent a Espanya gràcies a les seves tarifes low cost amb què fa una competència ferotge als operadors tradicionals. D'aquesta manera, l'empresa romanesa suma 4,9 milions de clients al país, després d'haver aconseguit sumar més d'1,3 milions d'usuaris el 2022.

La xifra suposa haver incrementat un 35% els seus clients en relació amb l'exercici anterior, segons les dades facilitades per la companyia aquest dimarts. El positiu balanç de la companyia reflecteix bé la situació del sector de les telecomunicacions, cada vegada més disputat i lluitant per captar clients en un moment d'elevada inflació i pujades de preus.

En aquest context, les agressives ofertes de Digi que van en direcció oposada a l'estratègia de les seves competidores com Movistar, Vodafone i Orange estan fent efecte i estan fent que la companyia es consolidi com el cinquè operador de telecomunicacions a Espanya.

Una situació que podria canviar a curt termini si es tanca la fusió d'Orange i MásMóvil, a través de la qual passaria a ocupar la quarta posició al mercat nacional. Mentrestant, altres operadors com Vodafone passen per més conflictes, amb descensos d'ingressos en els seus últims comptes de resultats, canvis de consellers delegats i pèrdues de quota de mercat en els últims anys.

A tancament de 2022, més de 3.796.000 clients comptaven amb el servei de telefonia mòbil de Digi, més de 843.000 amb el de fibra i més de 279.000 amb el de telefonia fixa. Digi assegura haver captat 890.000 portabilitats de línies de telefonia mòbil i fixa el 2022 en detriment dels seus competidors. Així mateix, Digi ha contractat més de 2.000 professionals el 2022, a causa del creixement de la companyia, que compta amb més de 6.000 treballadors directes.