eDreams Odigeo va reduir les seves pèrdues fins als 4 milions en els primers nou mesos de l'actual exercici fiscal -entre abril i desembre de 2023-, davant els 34,1 milions del mateix període de l'exercici anterior. La companyia dirigida per Dana Dune va superar per primera vegada la barrera de 500 milions en ingressos en 9 mesos.
Segons ha informat aquest dimecres la companyia de viatges en línia, eDreams va ingressar 507,3 milions en els nou primers mesos de l'exercici, un 10% més que a l'exercici anterior. L'ebitda va augmentar un 5%, fins a arribar als 88,6 milions, davant els 57,4 milions de l'any anterior, impulsat sobretot pel creixement de la seva plataforma de subscripció.
eDreams ha explicat que el model de subscripció que té la companyia representa ara el 78% del benefici marginal, la qual cosa reflecteix "l'èxit de la transició des d'un model transaccional a un altre de subscripció predictible".
Recompra d'accions per un import màxim de 50 milions
El conseller delegat de eDreams, Dana Dunne, ha destacat que la companyia ha superat els 5,4 milions de subscriptors, un 38 % més, i ha reafirmat les previsions per a 2025, alhora que ha anunciat una recompra d'accions de 5,5 milions d'euros per un import màxim de 50 milions.
Les previsions de cara al tancament de l'any fiscal a 31 de març de 2024 apunten que el nombre de subscriptors 'prime' continuï creixent fins a situar-se entre els 5,7 i els 5,9 milions i un ebitda d'entre 120 i 122 milions.
Això col·loca la companyia al camí per assolir els objectius per al final de l'exercici 2025, en el qual espera arribar als 7,25 milions de subscriptors i assolir un ebitda superior a 180 milions. eDreams Odigeo dona servei a més de 20 milions de clients a l'any a 44 mercats a través de les seves quatre marques, les agències de viatges en línia eDreams, GO Voyages, Opodo i Travellink, i el motor de metacerca Liligo.