La companyia Idilia Foods, fabricant de les marques Nocilla, ColaCao, Paladí i Okey, ha tancat el 2024 amb una facturació de prop de 204 milions d'euros, un 7,4% més que en 2023, any en què va obtenir unes vendes de 194 milions d'euros i uns beneficis de 20 milions. El fabricant de Parets del Vallès (Barcelona), que ocupa unes 350 persones, ha mantingut la seva estratègia inversora dels últims anys, amb noves actuacions en matèria de sostenibilitat i I+D, que li proporciona la incorporació de noves categories de producte.
La firma de la família Ferrero ha anunciat l'entrada en una nova categoria, el snacking. Ho ha fet amb el llançament de Nocilla Barritas, les noves barretes farcides de cremosa Nocilla. Amb aquest producte, la marca especialitzada a oferir productes d'alta qualitat per a l'esmorzar i berenar vol adaptar-se a tota mena de preferències i moments de consum amb formats que permeten gaudir-ne on vulguis i en el moment que et vingui més de gust, també fora de casa, segons ha informat en un comunicat.
Les noves barretes de Nocilla representen l'última incorporació de la marca a la seva família de productes, i la primera incursió de Nocilla al sector dels snacks dolços, per continuar potenciant la marca de crema de cacau. Fins ara, amb la marca Nocilla, el fabricant comercialitzava les varietats de cremes de Nocilla Original, Nocilla Chocomix, Nocilla Avellanas, Nocilla Noir, Nocilla Cookies&Cream i l'acabada de llançar Nocilla Crunchy.
També compta amb Nocilla Cookies, galetes amb cremós farcit de Nocilla i amb delicioses llavors, disponible en sabors Original, Avellanes i Cookies&Cream; i, Nocilla Sticks, que combinen la crema de cacau amb bastonets de pa, i que estan disponibles en els sabors Original, Chocomix i Avellanes.
El 2024, la companyia també va fer el salt amb l'entrada de la marca ColaCao a una nova categoria: les galetes. La marca va llançar ColaCao Bañadas, unes galetes banyades amb cobertura de ColaCao - amb gust dels seus icònics grumitos- i llavors de xocolata, especialment destinades al moment del berenar.
La responsable de márquetin del grup, Vanesa Liébana, ha destacat el valor d'"entrar en una nova categoria" perquè "sempre suposa un gran repte" per al fabricant. Respecte a les noves barites de Nocilla, esmenta que "des de la marca busquem traslladar l'essència de Nocilla a través del sabor i de la cremositat, després d'un llarg procés de desenvolupament, hem aconseguit un producte del qual sentir-nos orgullosos, ja que ofereix una experiència 100% Nocilla i la seva barreja de textures sorprèn".