La joieria PdPaola aterra a la Xina de la mà del grup Hui Sheng amb l'obertura de la seva primera tenda a Xangai el proper 30 d'abril, segons informa en un comunicat. Amb aquesta primera 'flagship' a la ciutat xinesa, la marca catalana inicia el seu pla d'expansió que passa per sumar almenys 20 tendes més en els propers cinc anys.

Actualment, la Xina representa per a la firma més del 10% de les vendes totals, on ven únicament pels canals online, destacant les plataformes com Tmall Global i WeChat Mini Program, que compten amb una base de clients superior a 1.000 milions.

"El desenvolupament retail de PdPaola a la Xina després d'operar allà de manera reeixida el canal 'online' durant dos anys és un punt d'inflexió per a la companyia. És una mostra més de la nostra voluntat de construir una marca global amb forta presència als mercats més importants del món per als sectors de la moda i el luxe", ha assegurat el cofundador i conseller delegat de PdPaola, Humbert Saasplugas.

L'expansió a Àsia representa un pas significatiu per accelerar el creixement internacional la marca, afegint-se a la xarxa de més de 30 tendes pròpies en ciutats internacionals com Mèxic, Londres, Milà o Riad, així com en ciutats clau a Espanya com Madrid, Barcelona, Palma de Mallorca i Eivissa.

A més, PdPaola impulsa la seva presència a Espanya amb l'obertura recentment de nous punts de venda ('shops-in-shops') en El Corte Inglés de Màlaga, Bilbao, València, Madrid i Barcelona, que s'afegeixen als 2.000 punts de venda multimarca a més de 15 mercats internacionals, inclosos els Estats Units.