La cadena de fleques Granier invertirà més de 5 milions d'euros en un pla de renovació i enfortiment de la seva identitat de marca, que inclou la modernització de les seves 270 botigues a Espanya, un procés que preveu concloure el 2026. Segons ha informat aquest dimecres la companyia, mitjançant aquesta iniciativa es proposa de modernitzar els seus establiments, introduint un nou disseny, elements visuals i colors, però sense perdre la seva identitat.

La firma ha destacat que la renovació de les seves botigues s'alinea amb els seus plans de creixement i expansió, ampliant la seva presència en els vuit mercats exteriors en els que ja té activitat i estudiant l'obertura de noves botigues a nous països, com El Salvador, Mauritània, el Marroc, Guatemala, Hondures, Tanzània, l'Aràbia Saudita o Dubai.

Granier estima que la inversió necessària per fer la transició al nou disseny dels seus establiments propis ascendirà a aproximadament 5 milions d'euros. Addicionalment, ha firmat acords amb diferents entitats financeres per tal de donar suport al canvi que duguin a terme els seus franquiciats, els quals accediran a finançament en condicions avantatjoses.

Les últimes botigues obertes ja exhibeixen la nova imatge dissenyada per Garnier, a les quals s'afegiran 80 més al llarg de l'any. La resta emprendran la transformació de forma gradual fins que es completi el procés al llarg de 2026. Juan Pedro Conde, CEO de Granier, ha destacat que la cadena ha anat creixent fins a facturar entorn de 50 milions d'euros. "Ara, per abordar la següent etapa de desenvolupament, considerem prioritari aquesta renovació, en línia amb l'evolució dels gustos dels nostres clients", ha afegit.