L'Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas compta des d'aquest dimarts amb una botiga 'Rock Shop', que pertany a la coneguda cadena americana "Hard Rock Cafè", on venen samarretes i altres accessoris amb el logotip representatiu de la marca. El nou establiment està ubicat a la zona d'embarcament de la Terminal T1 de l'aeròdrom madrileny, el més transitat del país, amb gairebé 44 milions de passatgers entre gener i agost.
En concret, a les Portes B. La seva mida és de 55 metres quadrats i estarà obert al públic tots els dies de la setmana, en horari de 8:00 a 22:00 hores, segons ha informat la gestora aeroportuària, Aena, en un comunicat. Hard Rock Cafè va obrir a Madrid el novembre de 1994, però després de 25 anys al seu històric local del Passeig de la Castellana, va decidir el juliol de 2020, en plena pandèmia, tancar les seves portes.
No va ser per gaire temps, ja que la firma va tornar a la capital només uns mesos després, encara que en un nou local ubicat al carrer Preciados. De manera que el de l'aeroport serà la seva segona botiga a Madrid. Hard Rock Cafè es troba també a Barcelona i altres grans ciutats del país.
A l'aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas, un altre local de retail que també ha obert les seves portes aquests dies és Superskunt, una botiga de varietats en la que els clients poden trobar des d'auriculars i rellotges intel·ligents, fins a accessoris per a la tornada a l'escola o decoració de la llar. L'establiment abasta 95 metres quadrats i es pot visitar a la zona d'embarcament de la Terminal T3, al costat de les portes E. El seu horari és de 5:00 a 22:00 hores.
Amb aquests nous espais comercials, l'aeroport de Madrid vol ampliar i diversificar l'oferta comercial dirigida al passatger, renovant marques i introduint noves firmes de moda, complements o productes gastronòmics, assenyala Aena. La companyia recorda també que el 2024 aquesta renovació s'ha materialitzat amb l'obertura de 15 nous locals amb una oferta variada adaptada a tots els gustos i necessitats durant el viatge.
Alguns d'ells són Ecoalf, projecte de moda sostenible; Foodies, d'Enrique Tomás, dedicat principalment a l'assortiment de pernil ibèric; Barça Store, amb samarretes i altres articles del club blaugrana; Natural, amb productes i aromes que fusionen diferents cultures; o complements urbans, com els famosos mitjons neoyorkinos que venen de la mà de la marca Jimmy Lion.