Huawei ha triat Barcelona per llançar aquest dijous els seus productes més innovadors per a Europa, una gamma de rellotges intel·ligents pensats per a la pràctica esportiva i la cura de la salut, i dues tauletes per impulsar la creativitat i la productivitat.

El Palau Sant Jordi ha servit d'escenari per a la presentació d'aquests dispositius, en un esdeveniment que ha reunit centenars de periodistes i seguidors de diferents països i que ha |comptat amb la presència de l'atleta somali nacionalitzat britànic Sir Mo Farah i de la influencer de vida saludable Pamela Reif.

En concret, Huawei Consumer Business Group (CBG) ha presentat la sèrie Huawei Watch GT 5, Huawai Watch D2 i Huawei Watch Ultimate Green, rellotges intel·ligent amb una estètica avantguardista; així com les tauletes Huawei MatePad Pro de 12,2 polzades i Huawei MatePad Air, amb tecnologies millorades. En l'àmbit dels rellotges, el GT 5 és un dels primers de la marca que incorpora el sistema TruSense, de seguiment de la salut i l'estat físic, que disposa de sensor actualitzat i algoritmes millorats, fet que facilita resultats més ràpids i precisos.

Rellotges intel·ligents des de 249 euros

El rellotge, que ofereix un mesurament precís de la pressió arterial les 24 hores, té un preu de sortida de 249 euros i la versió pro, a partir de 379 euros el de 46 mil·límetres i de 449 euros, el de 42 mil·límetres. L'Huawei Watch D2, que costarà 399 euros, incorpora una bossa d'aire mecànica ultra estreta i una pantalla gran d'1,82 polzades, que facilita la presa de mesuraments de pressió arterial sense importar el lloc on es trobi la persona que el porta.

Finalment, l'Huawei Watch Ultimate green edition, a partir de 899 euros, és l'actualització d'un llançament de l'any passat i compta amb funcions avançades de camp de golf, entre altres detalls. El nou modus avançat de camp de golf ofereix anàlisi i perspectives precises per als jugadors experts, amb dades com la distància de tir i una intel·ligència artificial de Caddie. Els ponibles d'Huawei estan dissenyats tant per a telèfons intel·ligents Android com iOS.

Noves tauletes

En l'apartat de les tauletes, la companyia xinesa ha portat a Barcelona la seva tauleta insígnia més recent, la MatePad Pro de 12,2 polzades, enfocada en la creativitat i la productivitat, amb un preu de sortida de 849 euros, segons l'anunci realitzat aquest dijous. Aquest producte ve amb el teclat Glide, que compta amb un disseny d'emmagatzemament i carrega de teclat i llapis òptic.

La segona tauleta que s'ha presentat és la MatePad 12 X, també dissenyada per ajuntar creativitat i productivitat, i pensada per a un públic més jove. El seu preu de sortida és de 569 euros.

Durant l'esdeveniment, el cap de márquetin d'Huawei Consumer BG, Alex Huang, ha anunciat el llançament de l'activitat creativa mundial GoPaint amb el tema 'Creative By Nature', una iniciativa que convida a compartir les obres d'art digitals úniques a la plataforma d'Huawei Community. "El nostre objectiu és oferir productes innovadors que ofereixin als consumidors una combinació única de moda i creativitat", ha dit. Per la seva part, el president de la divisió de dispositius ponibles intel·ligents, Ric Zhang, ha destacat que aquesta bateria de productes suposen la porta d'entrada a "una nova dècada".