La febre pe les panades argentines està provocant que, la mateixa ciutadania i la fotografia final de les grans ciutats, s'omplin de cadenes de cafeteries consolidades com Starbucks, forns de pa com Fornet o 365 i, ara, seguint la mateixa línia, la moda de les panades. Malgrat ser originaris de l'Argentina, una empresa catalana va ser la precursora d'omplir molts dels aparadors barcelonins amb aquest producte, Las Muns.

L'obertura del nou local a Port Olímpic, seu de l'America's Cup, i la seva expansió a Portugal amb dos locals i quatre en desenvolupament, reforça el compromís de Las Muns. La xarxa de la marca, que va facturar 6,8M€ el 2023 entre botigues pròpies i franquícies, per al 2024 espera que aquesta xifra arribi als 8,8M€, gràcies a l'obertura de més de 10 locals durant aquest any. I és que, durant els propers dos anys, Las Muns mantindrà el seu ritme de creixement amb 10 a 15 obertures anuals.

L'objectiu és consolidar la seva presència a Espanya , on ja compta amb més de 40 botigues, expandir - se a Portugal amb quatre nous locals , i arribar a noves ciutats europees, a més d'explorar oportunitats al mercat d'Amèrica del Nord.

Una nova flagstore

Les Muns, la cadena catalana pionera d'empanades gurmet considera que el local del Port Olímpic amb una flagstore respon a un punt estratègic per a la marca, ja "que se situa en una àrea en plena revitalització que aspira a esdevenir novament un nucli d'oci i gastronomia de referència, tant per a locals com per a turistes". Les expectatives de l'empresa passen per assolir altes vendes i visibilitat, aprofitant el flux constant de visitants de la zona.

Portugal i Itàlia

Pel que fa a Portugal, acaba d'inaugurar el seu segon local a Porto , al cèntric carrer Sá da Bandeira. Aquesta obertura reforça la seva presència al país lusità, on ja té en marxa la construcció de quatre nous establiments més , el tercer a Porto, a Guimarães, Portimão (a l'Algarve) i Lisboa, al prestigiós Centre Comercial Vasco da Gama . Aquest avenç és fruit d'un important acord de Màster Franquícia aconseguit amb el seu soci a Porto, que ara gestiona l'expansió de la marca per tot el territori portuguès. A més de Portugal, Las Muns ha desembarcat amb èxit a altres mercats internacionals. A Milà , la primera botiga va obrir les portes el gener del 2024, i ja es planeja la inauguració d' un segon local a la ciutat italiana per a finals d'aquest any o principis del 2025. A més, Las Muns continua explorant noves col·laboracions, com la ja reeixida “empanada d'autor” creada juntament amb el reconegut xef Nandu Jubany , i busca continuar innovant amb més cobrandings .