Mango ha desembarcat en els estats de Texas i Geòrgia amb l'obertura de les seves primeres botigues en el marc de la seva expansió pels Estats Units. Es tracta d'un dels mercats clau del grup de moda per als anys vinents, on preveu obrir entorn de 15 nous establiments el conjunt de 2023, especialment a l'oest i el sud del país nord-americà, i assolir les 40 botigues el 2024.
D'aquesta manera, la companyia obre així la seva primera botiga a Texas, situada al Memorial City Mall, considerada una ciutat dins d'una altra ciutat a West Houston. El punt de venda compta amb més de 350 metres quadrats i està íntegrament dedicat a la línia Woman. Mango també inaugurarà aquesta setmana una botiga de prop de 600 metres quadrats i amb oferta de les línies Mango Woman i Man en Perimeter Mall, el segon centre comercial més gran de Geòrgia i la principal destinació de compres del nord de la ciutat.
"Després de l'excel·lent acollida de Mango a Nova York i Miami, estem molt il·lusionats de portar per primera vegada l'experiència de la marca en un espai físic als estats de Texas i Geòrgia", ha assenyalat el director d'expansió i franquícies de Mango, Daniel López.
En els mesos vinents, l'empresa té previst obrir altres botigues. Així, Mango també desembarcarà en l'estat de Califòrnia, on té previst obrir nous establiments en els centres comercials Glendale Galleria (Glendale) i Fashion Valley (San Diego), a més de quatre botigues a la ciutat de Los Angeles: Brea Mall, Victoria Gardens, Los Cerritos i Beverly Center, situat en Beverly Hills, l'exclusiu barri de les estrelles de Hollywood.
Aquest pla d'expansió de la companyia als Estats Units, que va iniciar l'any passat, té per objectiu obrir unes trenta noves botigues en tres anys per assolir un total de 40 establiments el 2024, combinant la seva presència en els principals centres comercials amb botigues independents. D'aquesta forma, vol convertir aquest país en un dels cinc primers mercats del grup en termes de facturació.