Mango reobre aquesta setmana el seu flagship en Galleria del Corso, en el centre històric de Milà, en el marc del seu pla d'expansió i consolidació de marca a Itàlia, informa aquest dijous en un comunicat.

Després d'un procés de reforma, l'establiment ha obert les seves portes amb una superfície de venda de més de 2.200 metres quadrats una oferta de les línies de Woman, Man i Kids, i la incorporació del concepte retail New Med, "que reflecteix l'esperit i la frescor de la marca".

La sostenibilitat i la integració arquitectònica "són la clau d'aquest nou disseny", afirma la companyia, que també té previstes la renovació de botigues en estacions de tren amb punts de venda a Florència i Venècia, ambdós amb oferta de Woman.

Les renovacions formen part del pla d'expansió de Mango a Itàlia, que preveu obrir una quinzena de botigues aquest 2024 amb les que superarà els 100 punts de venda al país en finalitzar l'exercici.

L'expansió se centra especialment en el Centre i el Sud d'Itàlia, amb focus a la capital, així com a grans ciutats del Nord com Bolonya, Gènova i Verona.