Mango aposta pel creixement de la seva línia juvenil Teen i tancarà previsiblement aquest any amb més de 25 punts de venda, gairebé el doble que al passat exercici 2023, inversió que va en línia amb el pla estratègic 4E 2024-2026 de l'empresa, que preveu impulsar l'expansió mentre millora les vendes. "Volem apostar per les botigues específiques de la línia Teen, anant cada vegada més a espais independents que explotin aquest segment", ha assegurat el conseller delegat de Mango, Toni Ruiz, amb motiu de la presentació als mitjans de comunicació de la seva nova 'flagship' a la Plaça d'Espanya a Madrid, que també inclou aquesta línia en el seu espai.
Així s'ha expressat el directiu després de reconèixer la "gran licitació" d'aquest segment, que va néixer el 2021, resultat de la cerca d'innovació i idees noves arran de la pandèmia de Covid-19. Així mateix, l'executiu de Mango ha posat èmfasi que la firma completament està en "plena expansió", ja que Mango preveu aquest any una trentena d'obertures a Espanya i una quinzena de reformes, corresponent gran part d'aquestes al creixement de la línia juvenil de la companyia.
Més capil·laritat
L'objectiu d'aquestes obertures és incrementar la seva capil·laritat a Espanya, amb la qual cosa la marca arribarà per primera vegada a comunitats autònomes com Galícia, Astúries i Múrcia, i a localitats com Màlaga i Eivissa (Balears), a més d'incrementar la seva presència a Barcelona, Bilbao i Sevilla. D'altra banda, quant al desenvolupament en mercats exteriors, cal ressaltar que la línia ja ha fet el seu salt internacional amb l'obertura de la seva primera botiga 'estand alone' fora del mercat espanyol amb un establiment de 230 metres quadrats a Londres, amb el qual ha assolit presència a 95 mercats a través del canal multilínia i la digital.
A més, al juliol, la companyia va anunciar l'obertura de la seva primera botiga a Andorra, en el centre comercial Illa Carlemany d'Escaldes. Com ja s'ha esmentat anteriorment, Mango Teen va néixer el 2021 amb l'objectiu de satisfer les necessitats de moda entre la infantesa i l'adultesa, presentant alternatives atractives per als joves amb dissenys actuals, frescos i juvenils.