Natura Selection, la cadena de l'empresari Sergio Durany Herzig, ha estrenat la remodelació de la seva tenda en el centre comercial Diagonal Mar, a Barcelona. Es tracta d'un espai de 123 metres quadrats, amb una imatge renovada, que forma part de la xarxa de 40 establiments que la cadena té a Catalunya i els 170 restants a Espanya, entre pròpies -unes 60- i franquiciades, des dels seus inicis el 1992. Des d'aquell any, en què es va obrir el primer establiment al carrer Consell de Cent, a la capital catalana, Natura ha teixit una xarxa entre botigues pròpies i franquiciades amb un pes específic en el conjunt d'Espanya. També és present amb 40 establiments a Portugal i 5 a Itàlia; a més d'un espai a Andorra; tots ells franquiciats. La seva segona tenda, a l'Illa Diagonal inaugurada el 1994, també va ser renovada el 2022, i es tracta d'un flash ship.

Aquesta estructura va reportar 50 milions d'euros en vendes el 2023, segons les dades consolidades de la matriu del grup, la societat Red Buddha, amb seu a Barcelona. L'entramat corporatiu consta de les marques: Natura Selection, amb productes per a la llar, benestar, roba, accessoris, regals i una secció de llibreria; Natura Casa, específica per a productes de la llar. El grup també és propietari de les marques Terra Estranya i Be, una adaptació més urbana del model de botiga i de productes Natura, que ven peces de roba i productes de regal multimarca.

Segons dades de la memòria de sostenibilitat de 2023, en el grup, que atén una plantilla de 1.590 empleats (entre botigues pròpies i franquiciades), a prop del 81% estan ocupades directament i indirectament per a Natura Selection que és el vaixell insígnia de la companyia, amb unes vendes de 36,5 milions d'euros, el 2023, segons dades del registre. El seu fundador, Sergio Durany, comenta sobre la renovació de la marca en el centre comercial de Diagonal Mar que és una mostra de l'evolució i adaptació de la marca a les noves tendències del mercat.