Dilluns passat, va sacsejar la premsa esportiva (i sobretot la del cor) la ruptura del davanter de la selecció espanyola i campió de l'Eurocopa Álvaro Morata amb la seva dona, Alice Campello, després de vuit anys d'una relació i amb quatre fills en comú. Model i influencer de 29 anys amb 4 milions de seguidors, Alice ve a més de família adinerada: el seu pare, Andrea Campello, és amo d'un gran imperi de l'automoció a Itàlia, que és qui porta aquesta història a les pàgines salmó de la premsa econòmica.

Als seus 53 anys, Andrea és amo de Campello Motors, una xarxa de concessionaris que distribueix sobretot automòbils de Fiatc i Jeep al nord d'Itàlia, si bé també ven cotxes de luxe que posa a disposició del client en modalitat de rènting, escúters i cotxes d'ocasió. Alfa Romeu, Abarth, Lancia, Spoticar, Nissan, Opel o Peugeot són algunes de les marques que publicita Campello Motors com a concessionari en la seva pàgina web, on, tanmateix, no apareix Seat.

Alice Campello Álvaro Morata GTRES
Alice Campello Álvaro Morata GTRES

Amb 50 anys d'història i quatre seus a Mestre, Padova i Mirano, Campello Motors compta amb 160 col·laboradors i una facturació que el 2023 va assolir els 142 milions d'euros, un 22% més que l'any 2022, amb beneficis de 2,68 milions, un 4% menys que l'any anterior, segons el web d'informació empresarial Registroaziende.it.

Sedi mestre terraglio Campello Motors
Seu a Mestre de Campello Motors

Andrea Campello va crear el 2012 la 'ciutat de l'automòbil' a Mestre, amb 44.000 metres quadrats i un estoc diari de més de 1.000 vehicles que suposen gairebé la meitat de la facturació del grup. És un apassionat de la Fórmula 1 i de Moto GP i amic de Valentino Rossi, segons informa la premsa local.

 

 

Casat des de fa 33 anys amb Maria Libralesso, van tenir Alice l'any 1995, però ella ha aconseguit no dependre de la fortuna familiar i fer una carrera sòlida com a model i influencer. Segons explica l'econòmic italià 'Money', Alice Campello pot generar entre un i cinc milions d'euros cada any amb la seva activitat empresarial com a influencer i model i arribaria a cobrar 10.000 euros per post a Instagram vinculat a les marques.

Llicenciada en màrqueting el 2016, Alice va llançar aquell mateix any una línia de bosses, Avril Bag, que costava 159 euros i un any després va llançar una marca de bellesa, Masqmai London, conscienciada amb l'impacte ambiental. Pel seu Instagram han passat marques com Chanell, Emlio Tucci, Missoni o Dolce i Gabanna, i també ha exercit d'ambaixadora de Balenciaga, Levi's, Adidas, Polo Ralph Lauren, Ray-Ban o Alexander McQueen.