El grup hoteler NH avança amb els seus plans per expandir la marca Avani. L'empresa que dirigeix Ramón Aragonés anuncia que farà set obertures en tot just un any i la primera parada serà Madrid el proper mes de juny. Avani Alonso Martínez Madrid Hotel, amb 101 habitacions, obrirà les seves portes en tot just dos mesos, després la cadena aterrarà a Itàlia.

Al país transalpí, NH durà a terme el canvi de marca de dos hotels. El primer d'ells també serà al juny, es tracta de l'Avani Palazzo Moscova Milan Hotel, amb 65 habitacions; endinsat l'estiu la firma farà el mateix amb Avani Rio Novo Venice Hotel, que compta amb 144 habitacions. Però el grup hoteler, que cotitza a la Borsa espanyola, anuncia aquest dimarts que la seva marca lifestyle s'expandirà per més països d'Europa i Llatinoamèrica.

De fet, aquest 2023 també farà una obertura a Alemanya i, el any vinent, una als Països Baixos. Coincidint amb l'expansió europea, explica NH, Avani també es llançarà a Amèrica del Sud i Central amb hotels a Colòmbia i Mèxic. Després d'Espanya i Itàlia, Avani arribarà a Alemanya aquest any, amb el rebranding d'Avani Frankfurt City, que té 256 habitacions, tot i que encara es desconeix la data d'obertura.

Als Països Baixos, Avani entrarà el 2024 amb el canvi de marca de l'hotel de 163 habitacions, Avani Museum Quarter Amsterdam Hotel, ubicat en una de les zones més turístiques de la ciutat holandesa, i que s'obrirà en el segon trimestre de l'any que ve, avança la cadena. El salt de la marca a Llatinoamèrica també arribarà el 2024 amb dues noves incorporacions al portfolio d'Avani.

En concret, la marca començarà a operar en una de les principals destins turístiques d'Amèrica Central amb el llançament en el tercer trimestre d'Avani Cancún Airport Hotel, amb 140 habitacions, a Mèxic, seguit en el quart trimestre de l'any per Avani Royal Zona T Bogota Hotel a Colòmbia, amb 66 habitacions.