LaLiga i Uber Eats han presentat el seu acord de col·laboració fins a la temporada 2026-2027, una aliança que "aportarà molt" i per la qual la plataforma de 'delivery' es converteix així en patrocinador oficial.

L'anunci de la col·laboració ha tingut lloc a la seu de LaLiga a Madrid, que ha comptat amb la presència d'Andrés Iniesta, llegenda de la competició i ambaixador d'Uber Eats. L'objectiu de l'acord és unir futbol i 'delivery' mentre els aficionats gaudeixen del partit.

"A través d'aquesta aliança, ambdues organitzacions oferiran als aficionats accés al lliurament a domicili de més de 17.000 restaurants i supermercats disponibles en l'app d'Uber Eats, a més, podran guanyar experiències exclusives, beneficis i 'marxandatge' oficial de LaLiga, amb tan sols prémer un botó," van informar ambdues entitats.

Durant els pròxims tres anys, Uber Eats s'integrarà "completament" amb LaLiga i explicarà amb presència en els seus suports, des de plataformes digitals fins a senyalització als estadis dels diferents equips, a més de tenir accés experiències especials per als seus usuaris.

"Estic encantat per ser ambaixador o imatge d'aquesta unió tan important, he format molts anys part de LaLiga, i aquest és un binomi molt bonic i molt interessant, amb moltes prestacions per al futur", va expressar el centrecampista, abans de confessar que per a la final de l'Eurocopa entre Espanya i Anglaterra d'aquest diumenge demanaria "sushi i un vinito Iniesta".

Per la seva part, el director general executiu de LaLiga, Jorge de la Vega, va expressar que "en tots els acords" intenten "buscar el triple 'win'". "Que sigui bo per a la marca, capaços d'influir i afectar als seus objectius de màrqueting, creiem que el patrocini pot ser molt més, no només un logo d'una marca a la samarreta," va assenyalar.

"En el que té a veure amb la marca de LaLiga, ens associem amb els millors. I la cirereta final és que sigui bo per a l'aficionat, que gaudeixin de l'ecosistema LaLiga. El to habitual d'Uber Eats és una cosa que ens aportarà molt", va celebrar.

Finalment, el director de màrqueting de Uber Eats a Espanya i Portugal, Ricardo Pabón, va relatar que el sector del 'delivery' "ha evolucionat molt en els últims anys, de forma abismal i radical." "Nosaltres participem d'aquells moments amb els teus amics i l'esport. I LaLiga és aquesta plataforma que donarà una empenta a Uber Eats i al sector en general", va aplaudir.

"L'estadi de futbol més gran és la teva casa, i en aquest territori ens sentim molt còmodes, podem aportar molt. Uber Eats pot aportar innovació, som la principal plataforma de 'delivery' del món, podem aportar coneixement tecnològic i global", va afegir.

Com a part de l'acord de col·laboració, Uber Eats es converteix en el patrocinador del 'Lliurament de la jornada', un reconeixement a la millor assistència de gol dels partits de LaLiga i que ha presentat de la mà d'Andrés Iniesta, considerat "un dels millors passadors de la història de la competició".

Cada setmana, a través de les xarxes socials de la plataforma, els usuaris d'Uber Eats podran votar per triar la millor assistència de la jornada i entrar en el sorteig d'experiències exclusives.