La plataforma de venda online Shein obrirà a finals de mes la que serà la seva tercera botiga efímera a Barcelona, després de les obertures de juliol i novembre de l'any passat. Aquest nou establiment estarà ubicat al centre comercial El Triangle de la capital catalana i disposarà d'un espai de 800 metres quadrats de superfície dividits en dues plantes.

La nova botiga del minorista electrònic estarà oberta del 21 de juliol fins al dia 29 del mateix mes i en horari de 10:00 hores fins a les 22:00 hores. L'objectiu de la nova pop-up store de Shein és "sorprendre els visitants amb una experiència de compra única".

L'espai del gegant de moda baix cost comptarà amb les col·leccions de moda per a dona, home i infantil i articles de decoració, bellesa i electrònica de la marca asiàtica. A més, la decoració girarà entorn del concepte del "gaudi de l'estiu" i en ella es podrà descobrir la varietat d'articles més important de la companyia fins ara.

Tots els racons de la nova botiga de Shein

El local de Shein disposarà d'un Beauty Corner, on els clients podran descobrir i provar els productes de bellesa assessorats pels maquilladors de la marca. Paral·lelament, el comerç tindrà una secció Customizer, on els assistents podran personalitzar les seves peces i afegir-li el seu toc personal. El Game Corner, per la seva part, serà un espai interactiu ple de màquines de jocs on obtenir premis i per completar l'experiència, la pop-up store de la multinacional comptarà amb música en directe de PD durant les tardes de divendres, dissabte i diumenge, a més d'un espai de photocall per poder fotografiar-se.

En un comunicat, Shein ha apuntat que al llarg d'aquest any durà a terme 30 pop-up stores a tota la zona d'EMEA (Europa, Orient Mitjà i Àfrica), sent Barcelona l'única ciutat espanyola. De fet, quan la companyia va dur a terme l'obertura a Barcelona el novembre de 2022, Joe Zhao, directora de màrqueting i vendes d'Europa, va destacar que "Espanya sempre ha estat un dels mercats més importants per a Shein. A les nostres campanyes anteriors, Shein va rebre una càlida acollida i un fort suport dels nostres fans espanyols, la qual cosa ha reforçat el nostre desig de tornar-los el favor". 

Pluja de crítiques a l'empresa

Shein, fundada fa més d'una dècada a Àsia, s'ha convertit en els últims anys en un dels principals rivals d'Inditex. Actualment, opera a més de 150 països de tot el món i compta amb centres d'operacions clau a Singapur, la Xina i els Estats Units.

Des que la marca va sortir a la llum hi ha hagut diversos dissenyadors independents que s'han queixat que Shein venia còpies no autoritzades més barates, per la qual cosa hi va haver crides a boicotejar l'empresa. La multinacional utilitza un model de negoci de moda ràpida (fast fashion) que en una tirallonga d'ocasions ha estat objecte de crítiques per pràctiques laborals poc ètiques per aconseguir els seus preus baix cost.