El Santander activa una nova campanya comercial per captar clients i vincular-los. El banc càntabre es desmarca del sector, que està centrat a regalar diners en efectiu per atreure nous clients, i en premiarà amb un IPhone 16 a aquelles persones que domiciliïn els seus ingressos, ja sigui nòmina o pensió. En concret, l'entitat oferirà el dispositiu mòbil per zero euros durant tres anys a través d'un rènting i en acabar, permetrà adquirir-lo per un preu determinat prèviament.
L'objectiu del Santander amb la campanya que arrenca aquest dijous és convertir-se en el primer banc dels seus clients. Per això se centren a captar nòmines, perquè és el producte de més vinculació, expliquen des de l'entitat. A Espanya, Santander té més de 15 milions de clients i un 55% d'ells (8,7 milions) són ja clients actius i tenen contractats productes.
El banc va recordar recentment, en la presentació de resultats, que fa gairebé tres anys que guanya clients mes a mes, i només en els últims dotze mesos n'ha captat uns 365.000 al nostre país. Amb aquesta nova promoció, el Santander espera continuar incrementant la xifra (sobretot de vinculats). Ja que poden acollir-se els nous clients, però també els clients actuals, tant particulars com autònoms, que encara no tinguin la seva nòmina, pensió o quota d'autònoms a Santander.
Així, a aquells que s'uneixin al banc per canals digitals o oficina i portin els seus ingressos rebran un iPhone 16 per zero euros al mes si a més compleixen altres condicions establertes. La principal és domiciliar la nòmina o pensió (quota d'autònom) i que sigui superior a 1.200 euros. En el cas que sigui superior a 2.500 euros, el iPhone 16 serà PRO (la gamma alta).
Però el banc també demana dos rebuts al mes, activar el bizum en aquest compte i una targeta de crèdit. Santander explica que el rènting del dispositiu serà per 36 mesos, és a dir, tres anys. I que al final del contracte, el client podrà decidir si es queda amb el dispositiu abonant una quota final de 287 euros si és el iPhone 16 o 365 si és el PRO.