Les companyies catalanes Parlem i Bon Preu impulsen una campanya consulta per gratificar als seus respectius clients i buscar sinergies entre les seves respectives clienteles. L'acord de col·laboració difós aquest dilluns per oferir avantatges exclusius als clients d’ambdues companyies respon a una estratègia conjunta per a la fidelització dels clients de proximitat.
L’acord que ha entrat en vigor aquest mateix dilluns, "uneix dos referents de l’ecosistema empresarial català", han destacat les companyies en un comunicat conjunt. El grup de telecomunicacions Parlem i el conglomerat del sector de l'alimentació i energia Bon Preu ressalten que “l’acord afavoreix les sinergies entre dues empreses de quilòmetre zero, que inverteixen i generen retorn a Catalunya". "La proximitat i la territorialitat són dos trets distintius de Parlem i Bon Preu, que ara col·laboren mútuament aportant valor als seus clients”, afegeixen. Per això, apunten també que aquesta aliança representa una oportunitat estratègica per a totes dues companyies, que "es mostren disposades a seguir treballant en futurs acords".
Descomptes que s'aplicaran
L'acord es concreta en dues promocions específiques a cada una de les companyies per als clients dels establiments del grup Bon Preu -els supermercats Bonpreu i els hipermercats Esclat- que contractin serveis de Parlem Telecom. Durant un període inicial de quatre mesos, aquests usuaris podran beneficiar-se d’un descompte del 10% en diverses tarifes de l’operadora pel període d’un any. A més, un cop donats d’alta a Parlem, rebran una bonificació de 40 euros a la seva targeta client Bonpreu i Esclat.
Per facilitar l’accés a aquesta oferta, la campanya es comunicarà tant en els punts de venda físics com a través de canals digitals. En concret, es desplegaran materials informatius a les més de 200 botigues Bonpreu i Esclat i alhora s’enviaran comunicacions a través de correu electrònic.