Ouigo posarà demà a la venda gairebé 1,5 milions de bitllets en la seva línia Madrid-Barcelona, amb parades a Saragossa i Tarragona. L'operador ferroviari de trens d'alta velocitat a Espanya amb tarifes 'low cost' treu aquesta promoció per viatjar entre el 10 de desembre de 2023 i el 31 de maig de 2024.
Els bitllets es podran comprar al web i 'app' de la companyia i el preu de partida serà des dels 9 euros en el cas de la tarifa general, amb tarifa plana de 5 euros per a nens d'entre 4 i 13 anys i viatge gratis per a nens de fins a 3 anys sempre que viatgin en braços d'un adult.
La companyia, filial de l'empresa pública ferroviària de França SNCF, posarà també a la venda en les setmanes vinents els nous bitllets per viatjar entre el 10 de desembre de 2023 i el 31 de maig de 2024 en les altres dues línies que opera: Madrid-València i Madrid-Albacete-Alacant.
Els trens Ouigo compten amb 509 places repartides en dues altures i compten amb cafeteria. L'operadora ofereix als viatgers una opció, denominada 'Ouigo Full', que permet portar dos equipatges addicionals, elegir un seient XL (30% més ampli que el normal) i realitzar canvis de data o hora il·limitats i cancel·lacions, amb el reembors del bitllet fins 30 minuts abans de la sortida.
Fins al moment, més de 7 milions de persones han viatjat amb Ouigo. L'empresa opera actualment la ruta Madrid-Saragossa-Tarragona-Barcelona amb cinc freqüències diàries (deu trajectes), mentre que ofereix tres freqüències al dia (sis trajectes) en la línia Madrid-València i dues de diàries (quatre trajectes) en la de Madrid-Albacete-Alacant.
Per al segon semestre de 2024, la companyia preveu arribar també a Còrdova, Sevilla i Màlaga amb cinc freqüències diàries (deu trajectes), la qual cosa li permetrà transportar 10 milions de viatgers a l'any sumant la capacitat en totes les seves rutes en funcionament.
A més, també per a 2024, Ouigo preveu circular fins a Múrcia i Elx, ruta per a la qual ha rebut recentment l'autorització d'Adif, i confia a fer-ho igualment en la línia que uneix Madrid amb Segòvia i Valladolid, encara que en el cas d'aquest eix espera encara de la decisió del gestor d'infraestructures.