Les vendes netes de Puig en el primer trimestre van assolir els 1.206 milions d'euros, la qual cosa suposa un increment del 7,5% a perímetre i tipus de canvi constants (LFL) i del 7,8% en termes reportats. En els tres primers mesos de l'any, la companyia va registrar un creixement en tots els segments geogràfics, destacant els resultats d'Amèriques i Àsia-Pacífic (+11,5% i +14,5% de creixement reportat, respectivament).

Puig ha donat a conèixer aquest dilluns una actualització de les seves vendes durant els tres primers mesos de l'any, tot i que no ha ofert dades de beneficis perquè la multinacional només detalla els seus guanys cada sis mesos.

Puig per segments

Fragàncies i Moda, que representa el 74% de les vendes netes de Puig, va registrar 896 milions de vendes netes, la qual cosa suposa un 10,4% més tant en termes reportats com a perímetre i tipus de canvi constant (LFL) impulsat per les regions d'Amèriques i Àsia-Pacífic. Aquests resultats es van veure reforçats pels rendiments positius a Niche, categoria que va comptar en el primer trimestre amb llançaments com Byredo Blanche Absolu.

En Moda, Dries Van Noten va iniciar un nou capítol amb la primera col·lecció de Julian Klausner com a director creatiu, presentada el 5 de març a París. Maquillatge, que representa el 14% de les vendes de Puig, va obtenir 165 milions de vendes netes. Aquest segment va registrar un descens del (4,2%) en creixement reportat i del (6%) a perímetre i tipus de canvi constants (LFL) a causa d'un "feble acompliment de la categoria de maquillatge prèmium", han informat des de la multinacional. Durant el primer trimestre, Puig va ampliar l'oferta en el segment amb nous productes, complementant la línia Pillow Talk de Charlotte Tilbury, llançada al març.

Cura de la pell, que va obtenir 144 milions, representa el 12% de les vendes netes de Puig en el període. El segment registre un creixement del 7,8% en termes reportats i del 7,2% a perímetre i tipus de canvi constants (LFL). El bon rendiment d'Uriage, la principal marca del segment, va liderar el creixement amb la consolidació de les seves principals gammes de productes i el llançament de noves incorporacions com Roséliane Serum. El rendiment de l'oferta de cura de la pell de Charlotte Tilbury va complementar el segment.

EMEA representa el 53% de les vendes del grup

La regió d'EMEA, que representa el 53% de les vendes totals, va assolir unes vendes netes de 644 milions d'euros, que representa un creixement del +4,3% en termes reportats i del +3,8% a perímetre i tipus de canvi constants (LFL) en comparació amb el primer trimestre del 2024. Així mateix, es va obrir una nova filial a Suècia l'1 d'abril de 2025.

El creixement a Amèriques va ser "sòlid", segons ha informat el negoci, impulsat pels resultats registrats a Amèrica del Nord i a Llatinoamèrica. La regió va assolir els 451 milions d'euros en vendes netes, un creixement del +11,5% en termes reportats i del +11,8% a perímetre i tipus de canvi constants (LFL) en comparació amb el mateix període el 2024.

Amèriques va representar en el primer trimestre de l'any el 37% de les vendes de Puig. Àsia-Pacífic va registrar un creixement del 14,5% en termes reportats i del +13,2% a perímetre i tipus de canvi constants (LFL), impulsat pel rendiment de Corea del Sud i el Japó, on Puig ha obert filials. Això es va traduir en 111 milions d'euros de vendes netes, la qual cosa representa el 9% de les vendes de Puig en el període.

Marc Puig, president Executiu de Puig, ha assenyalat després de fer públics els resultats que "hem començat el 2025 amb força i continuem creixent per sobre del mercat de bellesa prèmium. De nou, el nostre principal segment, Fragàncies i Moda, ha liderat el nostre resultat, el que demostra la fortalesa de les nostres marques de Prestige i Niche, així com l'atractiu i la capacitat de resiliència del nostre porfoli. També ens complau observar un creixement a totes les regions, amb un rendiment superior a Amèriques. De cara al futur, mantenim les nostres perspectives per a 2025, malgrat un context macroeconòmic complex".