El Black Friday 2024 tindrà lloc el 29 de novembre i és una de les cites més importants pels compradors, ja que els comerços aprofiten per aplicar grans descomptes en certs productes. Moltes botigues, vist l’èxit de vendes que tindran, avancen uns dies els descomptes, assegurant-se així uns dies rodons abans de les compres de Nadal. Aquest últim cap de setmana de mes s’ofereixen ofertes en una àmplia gamma de productes, des de tecnologia fins a moda, passant per roba de llar o calçat. Grans empreses com Mango no donen l’esquena a aquestes dates i aprofitaran el Black Friday 2024 per rebaixar la majoria dels seus productes.

El Black Friday s’ha adaptat a les noves necessitats dels consumidors i moltes botigues comencen a aplicar descomptes dies abans de la data assenyalada. En el cas de Mango, les ofertes començaran de forma anticipada i, de fet, la marca ja té algunes promocions des de principis de mes a la seva pàgina web. Aquestes rebaixes es troben disponibles dins la secció de “promocions” i, a mesura que s’apropi la data assenyalada, els descomptes aniran augmentant.

Dates del Black Friday 2024 per botigues

Quan comença el Black Friday de Mango? 

D’aquesta manera, el Black Friday de Mango començarà el dijous 28 de novembre a les 20:00 hores a l’aplicació i una hora més tard, a les 21:00 hores, a la pàgina web. Així, els compradors digitals de l’empresa catalana podran accedir a grans rebaixes hores abans que els clients de les botigues físiques. Per a aquests segons, Mango oferirà descomptes a les seves botigues físiques a partir del divendres 29 de novembre i les mantindrà fins al diumenge 1 de desembre. Finalment, el dilluns 2 de desembre Mango oferirà un últim dia de rebaixes amb motiu del Cyber Monday, una jornada enfocada als descomptes i promocions de l’electrònica i la tecnologia, tot i que al final totes les empreses s'hi acaben acollint.

Enguany, des de la Generalitat de Catalunya ampliaran la campanya d'inspecció i revisaran 80 empreses, un 45% més que l'any passat, i realitzaran un seguiment i anàlisi de preus de 2.960 productes, dels quals 2.660 en canals de venda per internet i 300 a botigues físiques. En concret, el Departament d'Empresa i Treball, a través de l'Agència Catalana del Consum i la Direcció General de Comerç, inspeccionaran el sector de l'electrònica, de roba i complements i productes de la llar, que tradicionalment concentren la major part dels descomptes en aquestes dates.