Repsol i Amazon han llançat un nou servei perquè els clients realitzin les seves devolucions a les estacions de servei que la companyia energètica té a Espanya. L'energètica compta ja amb més de 700 estacions que ofereixen als clients la possibilitat de realitzar les seves devolucions d'Amazon, i en els propers mesos s'aniran ampliant al llarg de la xarxa del grup energètic, segons ha informat aquest dimarts la companyia en una nota de premsa.

Aquest servei de devolucions d'Amazon, que utilitza la infraestructura de les estacions de servei, és pioner a Europa i s'afegeix a la recollida de paquets en els Amazon Lockers que Repsol ja té instal·lats en la majoria de les localitats. El director d'Estratègia i Desenvolupament de Negoci de Mobilitat de Repsol, Jorge Escuín, ha subratllat que aquest nou servei de devolucions d'Amazon permet a l'energètica "continuar ampliant els motius pels quals els clients els visiten".

En concret, els clients d'Amazon que decideixin tornar les seves compres han d'accedir a les seves comandes en l''app' o pàgina web del gegant de l''e-commerce', seleccionar l'opció estació de Repsol com a punt de devolució, i automàticament obtindran un codi QR que hauran de presentar als empleats de l'estació.

Així mateix, els clients d'Amazon no hauran d'empaquetar el producte ni col·locar etiquetes, únicament hauran de portar-lo a l'estació en el seu estat original amb l'embalatge del fabricant, així com amb qualsevol peça, accessori o manual que pogués incloure.