Enmig de l'opa llançada pel BBVA, Sabadell segueix el seu camí per ampliar la cartera de clients internacionals i ha obert una oficina especialitzada per a aquest objectiu a Madrid, que tindrà el nom de 'Madrid Welcome Hub'.

Ubicada a l'avinguda Alberto Alcocer, compta amb 225 metres i comptarà amb 5 professionals especialitzats que acompanyaran a clients i col·laboradors de més de 40 nacionalitats. "Amb aquesta obertura, Banc Sabadell crea una oficina de referència dedicada 100% a les necessitats específiques de no residents i expatriats a Madrid, així com empreses o col·laboradors internacionals, convertint-se a més en punt de trobada que disposarà d'un paquet específic de productes per a aquest col·lectiu", ha indicat el director territorial Centre de Banc Sabadell, José Manuel Candela.

Entre els objectius del Sabadell estan els titulars de visats especials com la golden visa a Madrid, que compten amb permís de residència per les seves inversions immobiliàries o empresarials, si bé el Govern espanyol ha anunciat que retirarà almenys els concedits. Ambaixades, empreses internacionals i professionals qualificats eleven a 11.000 la cartera de clientes internacionals ateses actualment a les 20 oficines del centre de Madrid, que passaran a atendre's des de l'especialitzada. La intenció del Sabadell és que aquesta cartera creixi en un futur.

L'oficina segueix els passos de la que va obrir a Barcelona el 2022, amb un creixement del negoci del 17% en dos anys, en passar dels 9.800 a 11.500 usuaris actuals i amb una satisfacció més elevada i un augment dels saldos vius i la generació d'oportunitats en Banca Privada.

Francesos, britànics, nord-americans, italians i irlandesos són els perfils més habituals de directius expatriats que el banc atendrà en aquesta sucursal, així com persones procedents d'Egipte, Israel, Alemanya, Emirats Àrabs i Holanda. La millora de l'atenció pretén consolidar els clients, augmentar els seus dipòsits i produir un efecte crida que ampliï la cartera.