El Santander ha arribat a un acord amb Vivofácil perquè els seus clients VIP o d'alts ingressos, els del segment Select, puguin fer ús dels serveis que presta aquesta companyia sense cost. Entre ells, el passeig de mascotes, psicòlegs o entrenador personal a domicili, així com un xofer per fer l'ITV o omplir el dipòsit. Les parelles, fills o progenitors, també podran beneficiar-se.

Vivofácil, abans grup Alars, és una empresa que presta serveis a particulars i a altres empreses, d'assistència personal a domicili, el que ajuda a millorar la conciliació personal i familiar. Recentment, també ha firmat un acord amb Allianz Partners per millorar les condicions dels empleats de la companyia d'assegurances a Espanya.

El Banc Santander ja va anunciar al febrer que anava a millorar el programa Select i va donar algunes pinzellades sobre els beneficis financers i no financers que tindrien aquests clients. Ara defineix les bases i estableix que, podran pertànyer a aquest segment els funcionaris de Justícia – com a notaris, jutges, magistrats, fiscals, registradors de la propietat i mercantils, lletrats i advocats de l'Estat- el Col·lectiu SEPLA (el Sindicat Espanyol de Pilots de Línies Aèries) i el Col·lectiu USCA (Unió sindical de controladors aeris).

També aquells que tinguin un saldo igual o superior a 100.000 euros en fons d'inversió, plans de pensions, assegurances d'estalvi, comptes, dipòsits, valors o ETFS. Així com els autònoms que facturin 25.000 euros al mes durant tres mesos naturals no consecutius, o 300.000 euros anuals mitjançant cobraments realitzats utilitzant TPV comercialitzats pel Banc Santander, transferències o bizum.

I fins i tot, poden accedir al segment Select els qui percebin ingressos d'almenys 3.000 euros mensuals durant dos mesos naturals consecutius, en concepte de nòmina, prestació d'atur o pensió de la Seguretat Social. A tots ells, el banc els oferirà alguns serveis no financers susceptibles de contractació amb Vivofácil, sense cap cost.

Bellesa a domicili o professors particulars

D'una banda, l'aliança amb Vivofácil inclou un servei de Luxury Concierge dedicat a realitzar en nom dels beneficiaris, qualsevol recerca d'informació, gestió de tràmits online, resoldre necessitats puntuals o abordar situacions de contingència o especials de la vida diària. Aquest servei estarà disponible de manera il·limitada.

D'altra banda, el Santander ofereix als clients una borsa de 5 peticions o 5 hores anuals dels serveis oferts per Vivofácil, que inclouen, ajuda a domicili (com a cures, tasques domèstiques o acompanyament), lactància (amb ajuda personal a domicili durant el primer mes després del naixement del beu), un servei de segon habitatge (de neteja i posada al punt) o ajuda amb mascotes, incloent dinar o passeig.

També serveis de bellesa a domicili com a perruqueria i estètica, a més de salut (infermers, fisioterapeutes, psicòlegs, podòlegs, logopedes o entrenador personal que acudeixen a la llar, així com enviament de medicaments a domicili), professors particulars per a nens menors de 14 anys, reparacions de la llar, o un cuiner a domicili.

A més d'un xofer per fer l'ITV, portar el cotxe al taller, omplir el dipòsit, fer una neteja al vehicle o un transfer a l'aeroport. I accés a sales VIP o servei Fast Track als aeroports d'Aena o guia turístic.

Serveis financers

El Banc Santander també amplia la seva oferta de serveis financers per als clients Select, que tenen ara condicions més avantatjoses, com l'exempció total comissions en qualsevol tipus de compte, accés a la contractació de fons Santander Private Banking Portfolio o Fons Santander GO (Oportunitats Globals), una gamma de fons que inverteixen principalment en fons de gestores internacionals (JP Morgan, PIMCO, BlackRock, Schroders, Fidelity, BNP Paribas, Robeco, Morgan Stanley i GAM) amb accés a les principals tipologies d'actiu.

Per als que vulguin invertir, el banc ofereix ara també ETFs sense comissions durant 6 mesos, compravenda de valors amb preu bonificat o la plataforma FX de divises; a més d'un dipòsit estructurat, compta divisa sense comissió i enviament d'efectiu a domicili.

El Santander va avançar al febrer que llançarà un pla de subscripció perquè qualsevol altre client que no compleixi els requisits d'ingressos pugui accedir a tots aquests serveis, però de moment no ha especificat com estarà actiu ni el preu.