Seur ha llançat la plataforma digital 'Singular by Seur' amb la qual petites i mitjanes empreses d'alimentació gurmet podran exposar els seus productes i arribar a més clients. Aquest llançament busca reforçar l'aliança de Seur amb els emprenedors, empreses joves i familiars espanyoles, així com basar l'activitat d'un sector que considera "peça clau en l'entramat econòmic espanyol", segons ha informat la companyia de transport urgent en un comunicat.

En aquest sentit, el director de Màrqueting i Vendes de Seur, Santiago Hernández, ha destacat que el propòsit de Seur és "impulsar el seu negoci, donar-los visibilitat a través d'aquesta plataforma i reforçar el nostre compromís amb elles".

La plataforma 'Singular by Seur' servirà com a punt de trobada entre consumidors que busquen productes alimentaris prèmium i les pimes del sector, permetent un "consum responsable" i donant suport a les empreses locals. El catàleg inicial del web compta amb més de 500 productes d'alta qualitat, entre els quals destaquen carns, embotits, formatges, conserves, fruites i dolços.

El servei estarà donat suport per Seur fred, assegurant que els productes gurmet arribin frescos a la seva destinació. "Seur és el referent al sector del transport perquè ens adaptem en tot moment a les necessitats dels nostres clients", ha afegit Hernández.

Segons la companyia de transport, Seur no rebrà cap comissió per aquesta iniciativa, l'únic objectiu de la qual és donar visibilitat a les pimes perquè puguin arribar a més clients amb els seus productes. Per a això, ha designat un equip encarregat de seleccionar les marques que s'exposen a la plataforma, basant-se en criteris com la qualitat del producte, el compromís amb la comunitat local i l'exclusivitat de l'oferta.

Els productes frescos, els que més es venen

Segons l'últim baròmetre de comerç electrònic de Seur, els aliments i productes frescos se situen entre els deu articles més venuts a Espanya a través d'Internet, consolidant al sector de l'alimentació com un "pilar estratègic de creixement per a la companyia". Aquest impuls ha estat afavorit pel "significatiu auge" de la demanda dels consumidors online després de la pandèmia, segons ha informat la companyia.

En xifres, Seur Fred ha incrementat la seva capacitat de lliurament, passant de 6.100 enviaments diaris a 7.000 l'últim any. A més, ha ampliat la seva flota especialitzada a més de 400 vehicles i compta amb 80 naus amb instal·lacions de fred capaces de gestionar productes sensibles a la temperatura, com a aliments frescos.