Singapore Airlines ha anunciat que augmentarà els vols setmanals entre Barcelona i Singapur la temporada d'estiu de 2025, passant de dos a cinc connexions directes. Actualment, la companyia ja compta amb cinc connexions setmanals des de Barcelona a Singapur, però només dues són directes, ja que les altres tres fan parada a Milà. L'aerolínia precisa que operarà aquestes rutes directes setmanals entre el 24 de juny i el 7 de setembre de l'any vinent. L'ampliació respon a la "creixent demanda de viatges aeris cap a diversos destins populars" i forma part de la revisió periòdica de la companyia per ajustar la capacitat a la demanda. Fa just un any, la companyia va reprendre aquesta ruta, després de la paralització realitzada a causa de la recessió del turisme i els viatgers durant l'etapa postpandèmia del coronavirus.
La revisió de les freqüències amb l'aeroport de Barcelona forma part d'un pla més global que ha difós aquest dilluns la companyia i que inclou incrementar les freqüències de vol i potenciarà la capacitat de passatgers a tota la seva xarxa la temporada d'estiu de l'hemisferi nord del 2025 (del 30 de març del 2025 al 25 d'octubre del 2025).
En aquest sentit, hi haurà més freqüències de trajectes a Roma, Milà, Londres i el retorn de l'Airbus A380 a Tokio, en substitució del Boeing 787-10, entre altres canvis del programa de vols i destins de la companyia. La ruta Singapur-Milà comptarà amb un vol diari, en comptes dels quatre vols setmanals actuals.
A partir del 30 de març del 2025, Singapore Airlines tindrà un servei diari a Londres (Gatwick), Regne Unit, davant dels cinc serveis setmanals actuals, i juntament amb les seves quatre freqüències diàries a Londres (Heathrow), l'aerolínia comptarà amb 5 vols diaris a la capital del Regne Unit.
Els vols a Roma s'incrementaran a cinc cops per setmana entre el 26 de juny del 2025 i el 28 d'agost del 2025, enfront dels quatre setmanals actuals.
A la resta del món
Els vols a Adelaida (Austràlia) augmentaran a 10 setmanals durant les temporades d'hivern de l'hemisferi nord del 2024 i l'estiu de l'hemisferi nord del 2025, davant dels set serveis setmanals actuals.
Les freqüències a Ciutat Ho Chi Minh, Vietnam, s'incrementaran a tres diàries, davant dels 19 setmanals actuals, i els serveis a Siem Reap (Cambodja) passaran a ser dos diaris, davant del servei diari actual.
De l'11 de desembre del 2024 al 10 de gener del 2025, i del 2 d'abril del 2025 al 24 d'octubre del 2025, s'establirà un nou servei tres vegades per setmana a Johannesburg (Sud-àfrica), incrementant el nombre total de vols a la ciutat a 10 vegades per setmana, davant dels actuals serveis diaris, durant aquests períodes.
L'Airbus A380 tornarà a Tòquio (Narita) entre el 30 de març del 2025 i el 31 de maig del 2025 en un dels seus dos serveis diaris, substituint el Boeing 787-10, i l'A380 deixarà d'operar Bombai del 28 de juliol del 2025 al 31 d'agost del 2025, i a Delhi del 23 de juny del 2025 al 27 de juliol del 2025, sent substituït pel Boeing 777-300ER.
També hi ha tancaments
En línia amb els seus ajustaments de capacitat, Singapore Airlines suspendrà els serveis a Houston via Manchester a partir de l'1 d'abril del 2025, però mantindrà cinc vols setmanals entre Singapur i Manchester a través del SQ302 i SQ301. El vicepresident sènior en funcions de Planificació de Màrqueting de Singapore Airlines, Dai Haoyu, ha assenyalat que "Singapore Airlines revisa periòdicament les destinacions i rutes per ajustar la capacitat a la demanda".