Després de canviar de mans diverses vegades, Evo Banco desapareix de forma definitiva. L'entitat serà absorbida per Bankinter, el seu actual propietari, que es farà amb els seus clients i empleats. Aquest adeu definitiu inclou deixar d'utilitzar la marca Evo de manera comercial fins que acabi d'extingir-se. Llavors, què passa ara amb els clients que tinguin comptes, préstecs o compromisos amb el banc?
Evo ha enviat un correu electrònic als seus usuaris per provar d'aclarir la situació actual i el que vindrà a partir d'ara. A través d'una missiva firmada per Eduardo Ozaíta, director general d'EVO Banco, l'entitat fa un repàs del que ha ocorregut en els últims dies.
"Em poso en contacte amb tu per informar-te d'una qüestió d'especial rellevància per a EVO Banco respecte a la seva relació amb el Grup Bankinter, a què, com ja saps, pertanyem des de fa més de cinc anys, i que comportarà avantatges afegits per als clients d'Evo. Els Consells d'Administració d'Evo Banco i Bankinter han decidit, en la seva última sessió, la plena integració d'Evo Banco en l'estructura de Bankinter, amb l'objectiu d'aprofitar al màxim les sinergies entre ambdues entitats i potenciar així la transformació digital del Grup en conjunt," assenyala.
En aquest sentit, el responsable de la companyia assegura que es tracta d'una operació que beneficiarà als clients del grup i que "obre un procés els aspectes administratius, legals, del qual etc.". El banc espera culminar la integració en Bankinter previsiblement en el primer semestre del 2025 i anirà informant "oportunament" de les novetats.
Els clients continuaran operant amb els productes d'Evo
Arribats a aquest punt, Ozaíta explica que les coses seguiran igual per als clients del banc fins que es finalitzi l'operació. "De moment res no canvia per als nostres clients, per la qual cosa continuaràs operant amb els productes i serveis d'EVO, com fins ara. Una vegada finalitzada la integració, passaràs a ser client de Bankinter a tots els efectes", assegura en el mail.
Serà en aquell moment quan els usuaris passin a tenir accés "potser d'ambdues entitats", tant en oferta de productes i serveis, que augmentarà, com en els canals de relació amb el banc, a l'ésser Bankinter un banc omnicanal. D'aquesta manera, els clients podran continuar relacionant-te amb el banc de manera digital, tal com fan a Evo, i si en algun moment ho necessiten, podran utilitzar la resta de canals que Bankinter posa a disposició dels seus clients.
"Aquesta operació representa la culminació d'una reeixida trajectòria de cinc anys, que són els transcorreguts des de l'adquisició d'EVO per Bankinter fins ara, etapa en la qual hem aconseguit una proposta de valor diferencial per als clients i que ara ha arribat el moment d'incrementar, integrant-nos a Bankinter," apunta el director general, que agraeix als clients la confiança dipositada.