Tous ha incorporat com VP & managing director per als Estats Units a Joseph Cavalcante, que s'encarregarà de liderar les operacions de la companyia en aquest mercat, segons informa l'empresa catalana aquest dimarts en un comunicat.
Joseph Cavalcante reportarà directament Lina Lopera, que assumeix un nou càrrec com Americas Own Markets Business Director, liderant Mèxic i Colòmbia, a més dels mercats controlats per Cavalcante i la Managing Director de Puerto Rico, Yary Torres; i continuarà retent comptes al Global Sals Director, Giordano Reffatto.
El conseller delegat de Tous, Carlos Soler-Duffo, ha explicat que aquests nomenaments reforcen el compromís de l'empresa "amb l'expansió internacional i l'enfortiment en països clau", adaptant la seva estratègia global a les particularitats de cada mercat.
Creixement internacional
El mes de desembre passat, la família Tous va recomprar el 25% de les accions que l'any 2015 va vendre al fons suís Partners Group per tornar a tenir el 100% del capital de l'empresa, fundada fa més de cent anys de la mà de Salvador Tous. Des d'aleshores, la firma continua executant el seu pla estratègic GEM (Growth, Elevation, Mindset), en al·lusió a les gemmes, que són part de la diferenciació de Tous al món de la joieria i que està basat en pilars com el creixement internacional, l'impuls digital, la innovació i la sostenibilitat.
El primer pilar, de fet, és el creixement internacional i té dues fases: una primera que se centra a créixer als seus mercats clau, connectant amb nous públics i donant més impuls la marca. I una segona en la qual la firma atacarà nous mercats. I és en aquest context, en el qual s'emmarca el nomenament de Joseph Cavalcante i els canvis a Amèrica, on la companyia reforçarà la seva expansió amb el primer director general per als Estats Units.