Two Poles, marca de cosmètica nascuda al canal en línia, creix en el retail i entra al centre comercial El Corte Inglés tant en botigues físiques com a la pàgina web. La firma amb seu a Barcelona ha decidit fer el salt al físic, que ja suposa un 35% de les vendes totals del grup. La marca continua tenint la majoria de les seves vendes a través del seu propi e-commerce, però aquest any ha decidit impulsar la seva presència en punts de venda físics per potenciar la visibilitat de la marca.

Aquest 2024, Two Poles ha tancat múltiples acords amb farmàcies, perfumeries i amb els WOW Concept de Madrid, l'espai comercial creat per Dimas Gimeno. Ara s'hi afegeix El Corte Inglés.

2 milions de facturació

Per Anna Fuster, emprenedora i fundadora de la marca, "aquest és un pas en ferm cap al futur de Two Poles, ja que busquem demostrar que som una proposta de cosmètica sòlida, ferma, amb grans ambicions i amb credibilitat". A més, Fuster agrega que "estar dins d'un gran distribuïdor com El Corte Inglés ens ajudarà a potenciar la nostra reputació".

Two Poles compta amb més de 20.000 clients, més de 50.000 referències venudes amb 16 productes al mercat i està present en països com França, Alemanya, EUA, Itàlia, Regne Unit i Andorra. En poc més de dos anys de vida ha assolit els dos milions d'euros de facturació i aquest 2024 preveu incrementar la xifra un 80%. La marca va néixer amb l'objectiu de "canviar la cosmètica tal com l'hem concebut fins ara, combinant la millor part de dos pols que no són oposats: naturalesa i ciència, eficàcia i honestedat", acaba Fuster.