Volotea renova la connexió entre Barcelona i la Regió de Múrcia, una ruta que opera en solitari. L'aerolínia que el 2011 van fundar Carlos Muñoz i Lázaro Ros (els qui prèviament van fundar Vueling) oferirà vols els dilluns i els divendres. A més, posarà a la venda 37.700 seients addicionals fins al març de 2026 en un total de 216 vols, facilitant els viatges de negocis, les visites a familiars i les escapades de cap de setmana.

Així ho posa en relleu aquest dimecres Volotea en un comunicat, on recorda que va ser fa més d'un any quan va apostar per aquesta ruta directa entre la Regió de Múrcia i la Ciutat Comtal, ja que el primer vol va ser el desembre de 2023. Es tracta de l'única companyia aèria en realitzar aquesta connexió i de moment la mantindrà fins al març de 2026, un any més.

"Estem molt satisfets d'anunciar que continuarem operant la ruta, des que comencem a operar-la hem comprovat la gran acollida per part dels nostres passatgers. La relació entre Catalunya i la Regió de Múrcia és molt estreta, i aquesta ruta ha estat un èxit des del principi, afavorint visites a familiars i amics, el turisme de negocis i el lleure per descobrir els atractius turístics de la Regió. Seguim compromesos amb contribuir a aquest enriquiment", assenyala Gabriel Schmilovich, director d'estratègia de Volotea.

Volotea connecta Barcelona actualment amb 11 destinacions

Volotea connecta Barcelona actualment amb 11 destinacions d'Espanya, França i Itàlia. I aquest 2025, té previst oferir més de mig milió de seients des de la capital catalana. En conjunt, l'aerolínia oferirà 12,7 milions de seients (un 1% més que el 2024), realitzarà aproximadament 75.000 vols i operarà més de 420 rutes (més de la meitat en exclusiva).

La companyia aèria, que compta amb una flota de 41 avions Airbus A319 i A320, i vola principalment a petites i mitjanes ciutats europees, opera a 110 aeroports i té la seva seu a 19 capitals. En concret, a Astúries, Bari, Bilbao, Bordeus, Brest, Florència, Lilla, Lió, Lourdes, Marsella, Nantes, Nàpols, Olbia, Palerm, Rodez, Estrasburg, Tolosa, Venècia i Verona.

Nou director de flota

Aquesta setmana, Volotea també ha anunciat el nomenament de Nathan Bailey com a nou director de flota. Bailey compta amb més de 15 anys de trajectòria en la indústria de l'aviació i aeroespacial, amb una carrera que inclou l'enginyeria, les operacions i l'estratègia de flota. Té un doctorat en Enginyeria Mecànica amb especialització en materials compostos aeroespacials i també és pilot amb llicència privada de l'EASA (Agència Europea de Seguretat Aèria).

Bailey ha liderat diverses iniciatives importants de flota a Air New Zealand, entre elles el desenvolupament d'estratègies per a aeronaus de nova generació, les relacions amb els fabricants i les transaccions d'aeronaus. Així mateix, va exercir un rol clau en la recapitalització de l'aerolínia durant la pandèmia de Covid-19, va donar suport a una comanda històrica d'avions de fuselatge ample i va supervisar l'adquisició del seu primer avió demostrador elèctric.