Welfare creix a Barcelona. El coworking enfocat a entrenadors i professionals de la salut ha obert el seu tercer establiment a la capital catalana, després d'una obertura a l'Eixample i una altra a Gràcia. Amb una inversió de 300.000 euros, la companyia que busca potenciar el model coworking i l'entrenament personal ha apujat la persiana d'un tercer espai que compta amb 300 metres quadrats de superfície i capacitat per a una trentena d'entrenadors i més de 400 clients al mes.
El nou local, situat en el número 177 del carrer Girona de la ciutat, disposa d'una sala destinada a entrenaments personals i grups reduïts de força i, en una segona fase, la idea és que el centre ofereixi entrenaments per a grups de fins a 20 persones dirigits amb caràcter multidisciplinari: des de classes enfocades a embarassades, ioga, ciclisme de sala o HIT, entre d'altres. La segona obertura de Welfare va duplicar la facturació del grup i, amb aquest tercer espai, s'espera un augment de fins al 100%. En concret, la firma preveu arribar al mig milió de facturació aquest 2025.
Creixement de Welfare a Barcelona
Fundada fa 4 anys a Barcelona, la companyia compta amb 45 entrenadors personals en actiu i una de les claus del negoci és el model pay per use (pagament per ús) sense mensualitats, permanències ni matrícules. Entre les disciplines d'entrenament i salut destaquen l'entrenament personal en parella i grups reduïts, fisioteràpia, osteopatia, quiromassatge i nutrició. A més, entre els plans de creixement de l'empresa hi ha la finalitat d'augmentar la seva presència a la ciutat amb fins a cinc nous centres en cinc anys sota un nou model de franquícia, que li reportarà al voltant d'un 300% més de la seva facturació actual.
Miki Ferrándiz, cofundador i CEO de Welfare, ha assenyalat després de l'obertura que "ens trobem en un moment molt dolç en què perseguim l'objectiu de consolidar el nostre model de negoci a Barcelona. A Welfare estem especialitzats en oferir el millor espai possible perquè, tant els professionals de l'entrenament i la salut com els clients, trobin el seu lloc de referència per desenvolupar la seva activitat amb totes les comoditats. Per a això, hem dissenyat un nou espai que dona resposta a les necessitats de tota mena de públics amb l'ambició d'obrir cinc nous centres en model franquícia i augmentar un 300% la nostra facturació per a 2030".
Nova línia de negoci
Pel que fa a les novetats dels centres, la companyia ha estrenat una nova línia de negoci anomenada Strong by Welfare. Amb tot, la firma té l'objectiu d'oferir entrenaments guiats per a grups reduïts en sessions de 50 minuts en què es buscarà guanyar força i potència, més enllà de treballar la tonificació.
"Estem emocionats pel llançament d'aquest nou programa. Els nostres usuaris ens ho han demanat en repetides ocasions, per la qual cosa no dubtem del seu èxit. Hem estat capaços de percebre que els entrenaments en grups reduïts estimulen molt els usuaris: l'ambient és molt més divertit i motivador perquè les persones tenen objectius molt similars sense perdre aquest component de personalització", acaba Ferrándiz.