Bizum va tancar el mes de setembre amb més de 50.000 comerços associats, la qual cosa suposa un creixement del 19% des de començament d'any. "Una bona part de la gran acollida social de Bizum resideix, a més d'en la recomanació que els usuaris fan a amics, coneguts i familiars, en el compromís de comerços i entitats per posar a disposició dels clients un ampli ventall d'opcions de pagament perquè ells elegeixin les que més els convé o, simplement, la més senzilla, còmoda i segura per a ells", ha indicat el director general de Bizum, Ángel Nigorra.

Així mateix, només en els nou primers mesos de 2023, els usuaris de Bizum van realitzar 20 milions de compres online, el que suposa un 33% més que en tot el 2022 i pràcticament la meitat de totes les transaccions realitzades des que es va llançar aquest servei a començaments del 2020.

El volum associat de les compres entre gener i setembre va ser de 1.050 milions d'euros, la qual cosa suposa un increment del 20,7% respecte al conjunt de 2022. Des del llançament, el volum del servei és de 2.300 milions d'euros. L'import mitjà per l'operació ha descendit lleugerament des dels 58 euros de 2022 als 52,5 euros que es registren des de començament d'any. Per a Bizum, això demostra que la solució de pagaments "va consolidant-se en els hàbits de pagament habitual de les compres del dia a dia".