Brutalia accelera a Barcelona i obre el seu segon local al Poblenou
El negoci de menjar italià a domicili aspira a tancar l'any amb 4 locals
- Sara Casas
- Barcelona. Dijous, 13 de març de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 1 minut

Brutalia accelera a Barcelona. La companyia de pasta a domicili, que va néixer el juliol de 2023 de la mà de Filippo Teofili, ha obert el seu segon local a la capital catalana. En concret, la firma especialitzada en delivery de menjar italià ha apujat la persiana d'un establiment de 100 metres quadrats de superfície al carrer de Cristóbal de Moura, 44, al districte 22@ de la ciutat.
"Amb l'obertura del segon local l'operativa s'ha optimitzat encara més. Hem aplicat tot l'après al nostre primer restaurant per dissenyar aquest nou espai de manera més eficient. Des de la disposició de la cuina fins a la maquinària i els processos de feina, tot està pensat per maximitzar l'eficiència", explica Enrique Garay, Chief Operations Officer de Brutalia, que agrega que "el nostre objectiu és continuar perfeccionant cada aspecte del negoci, reduint costos sense sacrificar qualitat i enfortint l'estructura de l'equip. Volem que Brutalia no només creixi en nombre de locals, sinó en solidesa operativa i consistència en l'experiència gastronòmica que oferim".
"És moment d'escalar el model de negoci"
El primer establiment de l'empresa està ubicat al districte de Sant Gervasi de Barcelona i ara han decidit obrir en el Poblenou per "arribar un nou públic". "Hem desenvolupat una operativa eficient, establert unes bases sòlides de cultura i ara és el moment d'escalar el model de negoci", explica el CEO de Brutalia, Filippo Teofili. Pel que fa a l'oferta, des del negoci "estan convençuts" de què la pasta a domicili "serà la pròxima tendència gastronòmica".
Juntament amb aquesta obertura, la marca també presenta una imatge renovada. "El primer branding el vam fer amb PowerPoint. Hem crescut des d'aleshores i aquesta nova imatge ens representa millor. És un reflex de qui som avui i del que serem en el futur", destaca Teofili.
Expansió de Brutalia
Al llarg d'aquest 2025, la companyia preveu obrir dos locals més: un al juny --sense concretar la ubicació-- i un altre a finals d'any, previsiblement per a l'octubre, a Madrid. De cara a 2027, des de Brutalia buscaran tenir presència a les principals ciutats del país, més enllà "d'establir-nos de manera sòlida a Madrid i Barcelona", reafirma el CEO del negoci.
Amb tot, l'empresa preveu tancar l'exercici 2025 amb una facturació superior als 2,5 milions d'euros, amb l'expectativa que el nou local representi aproximadament el 30% dels ingressos de la marca. Actualment, l'equip de Brutalia està format per 14 persones i preveuen arribar a la vintena a finals de març, la qual cosa comportaria tenir una plantilla d'entre 45 i 50 empleats a finals d'any.