Numintec preveu facturar 25 milions amb les seves solucions de contact center al núvol
- Germán Aranda
- Barcelona. Divendres, 3 de gener de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 1 minut
L'empresa catalana de solucions de contact center al núvol Numintec, nascut a Barcelona el 2002, ha tancat l'any 2024 amb una facturació de 17,7 milions, un 18% més que el 2023, i esperen que creixi fins als 23 milions el 2025.
La compra de la tecnològica Ubpe, empresa malaguenya especialitzada en anàlisi de la parla amb IA, el llançament de nous serveis i l'expansió en Àsia-Pacífic són alguns dels puntals per al creixement.
La compra d'Upbe va facilitar a Numintec adoptar l'eina 'Speech Analytics', que analitza les converses i permet a les empreses millorar la qualitat del servei al client i l'eficiència operativa.
També ha llançat el servei Service Management, que s'adapta a la nova Llei d'Atenció al Client a Espanya.
La regió d'Àsia-Pacífic representa ja el 15% de la facturació de Numintec i esperen que es dupliqui fins a assolir entre el 30 i el 35% el proper any, quan obriran una seu a Manila.