El creixement de l'economia en general i la inauguració i consolidació dels serveis de 'call center' en les corporacions internacionals han reforçat el creixement d'aquest tipus d'activitat econòmica i laboral, a Espanya, fins a una facturació global de 3.725 milions d'euros, el 2022. És d'especial rellevància la demanda que generen les empreses de telecomunicacions, un negoci que va aportar 1.285 milions d'euros el 2022, alguna cosa més d'un terç del total, segons dades de l'observatori sectorial DBK Informa. Els serveis de recepció van representar el 65% dels ingressos totals del sector el 2022, fins a assolir els 2.415 milions d'euros (+5,9% interanual), mentre que el segment d'emissió va augmentar un 1,6%, fins als 960 milions d'euros. Els clients ubicats a l'estranger, motor de creixement del negoci el 2022, van aportar uns ingressos de 1.175 milions d'euros, un 13,5% per sobre dels de l'any anterior, assenyala l'esmentat informe. Per la seva part, els ingressos derivats de la prestació de serveis a clients nacionals van experimentar un moderat increment, de l'1,8%, que va donar lloc a una xifra de 2.550 milions d'euros, afegeix l'estudi.