L'impuls de la publicitat i la intel·ligència artificial (IA) estiraran amb força del sector de l'entreteniment a Espanya, fins al punt que en els cinc anys vinents creixerà un 25%, fins a una facturació de 35.000 milions el 2027, segons l'últim informe la consultora PwC. Aquest mercat experimentarà una taxa de creixement anual compost equivalent (GAGR) del 4,6% entre 2022 i 2027, per sobre de la indústria globalment, que creixerà de mitjana un 3,6% cada any fins a assolir una facturació de 2,8 bilions de dòlars (uns 2,7 milions d'euros) el 2027. Dins del sector, el mercat de les plataformes de transmissió lliure (OTT) a Espanya, que engloba el negoci de companyies com Netflix o Prime Video, experimentarà un creixement anual mitjà del 9,3% entre 2022 i 2027, fins a assolir els 1.689 milions en aquest últim exercici. Per la seva part, la indústria dels videojocs a Espanya, la qual va facturar 2.081 milions el 2022, assolirà els 2.688 milions per a 2027, amb un increment mitjà anual del 5,3%.