TravelPerk compleix 10 anys amb una imatge renovada
La companyia catalana deixa enrere el blau i aposta pel verd entre plans d'expansió
- Sara Casas
- Barcelona. Dimarts, 1 d'abril de 2025. 05:30
- Actualitzat: Dimecres, 2 d'abril de 2025. 10:47
- Temps de lectura: 2 minuts

Canvi d'imatge de TravelPerk. L'empresa catalana ha celebrat el seu desè aniversari amb un nou canvi de marca, dissenyat per "reflectir el seu pla d'expansió i el pas de categoria de proveïdor de viatges de negocis a gestió de viatges i despeses". Desenvolupada en col·laboració amb la consultora Wolff Olins, la nova identitat introdueix una nova paleta de colors amb un destacat to verd, allunyant-se del blau.
Així, aquest canvi ja està visible a totes les plataformes de TravelPerk, incloses les de les seves recents adquisicions, Yokoy, ClickTravel i AmTrav, amb una implementació completa en canals digitals, materials de màrqueting i una campanya de marca que es llançarà a l'abril.
La directora sènior d'engagement a Wolff Olins, Claire Stuart, ha explicat que, en allunyar-se del blau corporatiu tradicional, es crea un "llenguatge visual fresc i dinàmic" que posiciona TravelPerk com a "líder en l'espai de gestió de viatges i despeses, tant a Europa com als Estats Units".
Nova marca "audaç, humana i flexible"
Per a la recentment nomenada vicepresidenta de màrqueting global de TravelPerk, Jada Balster, que ha encapçalat el canvi de marca, "això no és només un canvi d'imatge: estem forjant la identitat del pròxim capítol. La nova marca TravelPerk és audaç, humana, flexible i està profundament connectada amb els nostres clients". Així mateix, la directiva ha agregat que "l'evolució de la nostra marca i identitat visual no ha estat una tasca fàcil, però reflecteix perfectament l'ambició col·lectiva i la col·laboració de tot el nostre equip a TravelPerk. Estem expectants per veure com reaccionen els nostres clients i el mercat".
Aposta pels Estats Units
Per a l'empresa, aquesta renovació d'identitat també reflecteix la transformació contínua de la seva plataforma per fer front als canvis impulsats per l'auge dels models de feina híbrids, els avenços en intel·ligència artificial i l'evolució de les expectatives dels empleats. "Estem orgullosos del que hem construït durant els últims 10 anys i aquesta nova marca representa la següent fase del nostre viatge", ha destacat el conseller delegat i cofundador de TravelPerk, Avi Meir, amb referència a l'evolució de la companyia en aquest període.
De fet, el canvi d'identitat es produeix mentre TravelPerk continua creixent, amb un enfocament cada vegada més gran en dominar el mercat nord-americà. Durant l'última dècada, la companyia ha realitzat diverses adquisicions que han donat forma al sector, incloent-hi ClickTravel, AmTrav i Yokoy, i a començaments d'aquest any va anunciar 200 milions de dòlars en una ronda de finançament Sèrie E.
En concret, la companyia va anunciar que el finançament s'utilitzarà per accelerar el creixement, amb una expansió continuada al mercat nord-americà (després de l'adquisició de AmTrav el 2024) juntament amb inversions en producte, tecnologia i IA, amb l'objectiu "d'oferir la plataforma de gestió de viatges i despeses líder per a pimes i mitjanes empreses a Europa i els Estats Units".