Hi ha ofereixis de feina que no es poden rebutjar i la de Miravia és una d'elles. L'empresa de marketplace, que forma part del gegant xinès Alibaba, ha publicat una oferta de treball a InfoJobs en la qual busca incorporar una persona per a la posició de Chief Unboxing Officer (CUO). Què significa això? Que la multinacional busca un responsable o director d'unboxing, és a dir, a un treballador perquè obri o desembali paquets en un esdeveniment en directe que celebraran en línia el pròxim 24 de març.
"En un món en el qual l'unboxing s'ha convertit en un fenomen viral a les xarxes socials, InfoJobs continua apostant per connectar a persones amb oportunitats laborals úniques que encaixen amb les seves passions i estil de vida", precisen en l'oferta de feina. Així, InfoJobs i Miravia s'han unit per buscar a un obridor/a de caixes professional. "És el lloc somiat per a les persones que no poden resistir la temptació d'obrir un paquet o trencar l'embolcall d'un regal", expliquen.
Requisits per a l'oferta de treball
Entre els requisits, des de les empreses demanen "tenir curiositat sense límits", ja que busquen algú que obri les caixes amb l'emoció d'un nen per Nadal, habilitat davant de la càmera i ser una persona "divertidíssima". Una altra condició és seguir Miravia a les xarxes socials. Dit això, la persona haurà de presentar un vídeo en directe a l'Instagram de Miravia el pròxim 24 de març a les 20:30 hores juntament amb un influencer de primer nivell.
Aquesta experiència laboral té inclòs el desplaçament des de qualsevol punt de la península i, aquella persona seleccionada per a la posició, rebrà una remuneració de 1.000 euros nets per un dia de feina. El lloc és presencial, a Madrid, i durant el 24 de març de 2025. Des de la companyia detallen que no es requereix experiència prèvia, encara que caldrà tenir l'ESO com a estudis mínims.
Com apuntar-s'hi?
Per entrar en el procés de selecció i optar a aconseguir el lloc de treball, el sol·licitant haurà d'inscriure's en l'oferta publicada a InfoJobs. Per a aquelles persones que no tinguin compte hauran de registrar-se i omplir els camps requerits per crear un perfil, juntament amb el seu currículum. Actualment, hi ha més de 15.500 persones inscrites.
Nilton Navarro, brand mànager d'InfoJobs, ha destacat sobre aquesta oferta que "volen continuar brindant oportunitats laborals innovadores, amb la finalitat de connectar persones amb experiències úniques i proporcionar entreteniment digital." En aquest sentit, afegeix que "estem convençuts que la feina pot i ha de ser emocionant. Aquesta oportunitat permet als apassionats de l'unboxing submergir-se en una aventura inoblidable de la mà de Miravia".
Per la seva part, el Head of Social Commerce & Experiential Marketing de Miravia, Nicole Pattje, afegeix que "la compra electrònica és molt més que una simple transacció, és una experiència de descobriment i entreteniment. Aquesta acció reforça el nostre posicionament com un espai on la inspiració, la interacció i la compra convergeixen de forma única".