El celler Raventós Codorníu ha tancat un acord de patrocini amb el FC Barcelona. La col·laboració converteix a Raventós Codorníu i totes les seves marques de vins i caves en Official Wine & Cava Partner de l’Espai Barça al llarg de cinc temporades, fins al 30 de juny del 2029. Fruit de l'acord, en els espais del futur Barça Hospitality, l’empresa vitivinícola oferirà els seus productes, oferint una experiència prèmium als aficionats del club de futbol.
Les dues firmes han fet pública l'aliança aquest dijous, en un comunicat en què destaquen que està inclosa en el programa de patrocinis associat al futur Spotify Camp Nou. La col·laboració reafirma "l’aposta del FC Barcelona de construir un estadi que ofereixi una experiència única per a aquells que ho gaudeixin des d’algun dels espais VIP", asseguren. Amb aquest acord, el FC Barcelona manté el seu "compromís amb l'excel·lència i converteix les noves instal·lacions en una plataforma de negoci i col·laboració", en aquest cas per a una empresa catalana internacional reconeguda en el sector vitivinícola com Raventós Codorníu.
Durant l'acte de signatura de l'acord, que han rubricat el president del Barça, Joan Laporta, i el conseller delegat del grup Raventós Codorníu, Sergio Fuster, aquest últim executiu ha destacat que "Raventós Codorníu i el Barça comparteixen origen, valors i també propòsits, com el de facilitar moments de felicitat i celebració a la gent”.
Per la seva part, Juli Guiu, vicepresident de l’àrea de màrqueting del FC Barcelona, ha manifestat que "tenir el suport d’una empresa catalana referent i poder comptar amb el seu producte de primera qualitat als espais VIP és clau per a una instal·lació amb una revolucionària i renovada proposta d’hospitality, i amb un concepte basat a oferir una experiència 100% Barça”.
En el projecte de remodelació de l’emblemàtic Spotify Camp Nou, la direcció del club vol convertir-lo en "el millor complex esportiu al centre d’una gran ciutat, incorporant una nova i revolucionària proposta de Barça Hospitality", asseguren en la nota. Per això, la qualitat dels productes VIP al nou Estadi serà molt superior a l’actual i "triplicarà l’oferta que hi havia, una nova proposta de seients i llotges prèmium del futur Estadi, amb una xifra total de 9.400, entre localitats i espais disponibles".
En aquesta mateixa línia, i com a part d’aquest acord, la incorporació dels vins i caves de Raventós Codorníu millorarà l’experiència enogastronòmica de tots els aficionats i aficionades que gaudeixin d’un dia de partit a l’Estadi des d’alguna de les localitats VIP i els seus exclusius espais, amb la millor selecció i maridatge, oferint vins de diferents denominacions d’origen i cava prèmium, han destacat.