El sector de la legaltech també està patint una revolució amb la intel·ligència artificial. Una de les darreres novetats són programes similars a ChatGPT, però entrenats des del punt de vista jurídic. Un exemple és Little John, l'aplicació intel·ligent de tecnologia basada en IA que permet multiplicar la generació de negoci, l'estalvi de costos, la precisió de la informació i el valor de les dades integrant de forma senzilla i transparent tecnologia al costat de la IA, però només quan i on realment es necessita.
La lectura i gestió de notificacions judicials és, sens dubte, una de les tasques que més limita el creixement i els beneficis de qualsevol despatx. I és que parlem d'un dels processos que més quantitat de temps i recursos consumeix . Perquè, a més del volum que reben diàriament, cal tenir en compte l' absència total d'un format i una categorització estandarditzats. Una situació que impedeix als professionals legals atendre altres tasques de gran valor com interpretar les lleis, guanyar casos i dedicar temps als seus clients i que , a més, genera una alta taxa d'ineficiència i milers de milions de dades desestructurades.
L'adaptació dels despatxos
Per això ja són moltes les solucions que, al llarg dels darrers anys, intenten superar aquest gran desafiament a través de l'automatització de la recollida, lectura i gestió de les notificacions judicials. Al principi, els despatxos van optar directament per incorporar més personal per aconseguir processar, de forma manual , totes les que arribaven diàriament. Però això només disparava el temps i els recursos que dedicaven a aquesta tasca i no salvava els errors , la pèrdua de venciments o la manca d'informació estructurada. Aleshores, l'arribada de la tecnologia i dels primers sistemes de reconeixement de caràcters va permetre somiar amb un futur de lectura digital. Un futur gairebé utòpic per nombroses dificultats. Dificultats que seguien estant presents com la de classificar correctament totes les notificacions per la manca d'un univers tancat de tipus i formats; la necessitat de fer entrenaments sobre mostres concretes; el cost i el temps derivat dels entrenaments; la rigidesa de les anàlisis limitada a aquestes mostres; la interpretació textual i no semàntica per a la lectura; l'alt percentatge d'errors o la generació de falsos positius.
Una llista interminable de barreres que semblaven llavors insalvables fins que va arribar la Intel·ligència Artificial, la nova tecnologia que sí que va permetre somiar que per fi aquesta utopia podria convertir-se en realitat. Encara que no precisament a través de solucions generalistes com Xat GPT o Copilot, revolucionàries en molts casos d'aplicació però no en el processament de notificacions judicials. La tendència a l'al·lucinació, la manca de precisió i actualització i, sobretot, la nul·la usabilitat per al tractament massiu de notificacions, no les convertien en la IA que superaria per fi aquest gran repte dels professionals legals. És aquí on han anat sorgint altres solucions que, a través d'una aplicació intel·ligent de la tecnologia juntament amb la IA , aborden la lectura i la gestió automatitzada de notificacions, permetent, per primera vegada, la classificació, assignació i extracció de tota la informació clau estructurada de qualsevol notificació judicial . Solucions que redueixen exponencialment el temps i el cost del seu processament . Solucions que proporcionen un entorn col·laboratiu entre advocats i procuradors en què tots dos es beneficien d'aquesta estructuració de dades i solucions que faciliten el creixement i l'escalat de casos amb els mateixos recursos.
A grans trets, les línies que respon són tres:
IRPH i clàusules
Impulsa la captació de negoci i la venda creuada integrant l'admissió i el descobriment d'assumptes a partir de documents, fotos, vídeos i àudio. Amb la IA es generen resultats que van en quatre línies: precís: captura automàtica de dades a través d'IA; universal: des de qualsevol dispositiu i sense apps; personalitzable: a la teva web i amb la teva pròpia marca; anònim: accés segur sense registre ni dades privades.
Ligitació
Lectura i assignació intel·ligent de notificacions judicials. Minimitza els teus costos de litigació incorporant la lectura automàtica, gestió i assignació intel·ligent de notificacions judicials. I les derivades també són: precís: captura automàtica de dades a través de l'IA; complet: 242 tipus suportats en contínua evolució; assignació basada en dades: % èxit, ocupació, entre d'altres; escalable: suport individual i equips concurrents.
Experiència del client
S'obté una informació a clients personal i proactiva. Dispara la satisfacció dels teus clients i la generació de confiança facilitant proactivament informació exclusiva amb l'estat i l'evolució dels casos. Les derivades són que es guanyen valors com: factor humà: vídeo, àudio i text breus, reals i exclusius, més accessible: actualitzacions en llenguatge comú; independent del canal: enllaç amb accés segur.