De forma quinzenal, Stéphane Genty us aproparà els ON-IA Tips, continguts en format audiovisual on desgranarà una eina o suport que pot ajudar-vos en els vostres processos productius. L'Stéphane és un expert digital i emprenedor francès. Va començar la seva carrera el 2011 com a Responsable de Màrqueting Online al Grup Immobiliari PICHET. El 2013, es va unir al món de la consultoria a BiiG, on va acompanyar grans grups francès bancaris i asseguradores en la seva transformació digital, treballant amb empreses com Crédit Agricole, Crédit Foncier, Sofinco i Maif. Com a Office Manager de l'oficina a París, Stéphane va liderar equips de desenvolupament i disseny en la creació de solucions tecnològiques personalitzades a plataformes web. L'any 2024, Stéphane va decidir traslladar-se a Barcelona i tornar a l'àmbit de la consultoria, actualitzant les estratègies amb l'ús de tecnologies d'intel·ligència artificial generativa. Va fundar Implemant.com, una empresa dedicada a ajudar companyies i pimes a integrar solucions d'IA generativa en els seus processos i producció.
Hem vist una gran quantitat de contingut sobre IA durant més d'un any, però què retenen més enllà de les imatges generades amb una alta qualitat i les respostes estructurades al xat GPT? El simple ús de la generació manual de contingut no serà una veritable palanca per al seu negoci, encara que sí que pot ser una ajuda en la producció. Aquí intentaré presentar cada mes casos d'ús de la integració de la IA en empreses, de manera concreta, amb eines ja disponibles al mercat, fàcilment implementables i, sovint, sense necessitat de codificar o contractar un consultor.
Substitueix la centraleta telefònica per una IA
Avui els parlaré de solucions que s'estan començant a utilitzar molt, es tracta dels “phone agent AI”. Aquestes aplicacions permeten tenir una centraleta telefònica comercial o de suport al client que parli amb fluïdesa en moltes idiomes diferents, i el més important estaran disponibles les 24 hores del dia per menys de 100$ al mes. I es pot configurar i implemantar en pocs minuts, t'ensenyo com fer-ho Tenim una de les eines més avançades del mercat, que es diu Ringly.io.
La configuració del vostre agent d'IA és molt senzilla i es realitza en alguns passos.
1. Primer pots escoltar exemples de veus per triar la que millor et convingui entre el to de veu, dones, homes: tria el que t'agrada més
2. Després, triaràs l'idioma que ha de parlar l'agent
Podràs també ajustar paràmetres com: la velocitat de la parla, la velocitat de resposta, i també afegir sons de fons, com l'ambient d'una cafeteria, cosa que farà encara més la impressió d'estar parlant amb un humà i no amb un robot.
A continuació, donarem instruccions per a l'agent, proporcionant-li la major quantitat d'informació i context possible per permetre respondre amb la major precisió. Pots donar les instruccions mitjançant templates existents, o bé redactar-les manualment. També podràs proporcionar instruccions de pronunciació sobre paraules que puguin ser pròpies de tu i que el motor de traducció no tingui a la base de dades. El pas següent és, per a mi, el més increïble. Per aprofundir en la conversa i permetre que sigui més precís en les seves respostes, podràs proporcionar documentació com una presentació comercial o la URL del teu lloc web. D'aquesta manera, l'agent cercarà la informació directament al vostre contingut. Finalment, podeu configurar accions que us permetran, per exemple, registrar dades que alimentaran directament el vostre CRM en connectar-vos amb Zapier. Així que tot està configurat. Ara tindràs un número que podràs col·locar al teu lloc web, i quan la gent truqui, algú podrà respondre. T'expliquem amb pantalles tot el detall i acabem amb un exemple en directe a través del vídeo!