Hanaley, que va néixer oferint un servei 100% digital, es converteix en la primera empresa del sector turístic a Espanya que introdueix la intel·ligència artificial en els processos d'assessorament amb l'objectiu d'oferir una experiència premium a l'usuari. Així mateix, per desenvolupar l'assistent, ha comptat amb la col·laboració de Cibernova, l'empresa de desenvolupament tecnològic impulsada per l'acceleradora de l'empresari Juan Roig, Lanzadera. Hanaley busca revolucionar la indústria. Per això, en la seva ferma aposta per la digitalització del sector viatges, el nou assistent virtual de Hanaley comptarà amb diverses funcionalitats que s'activaran automàticament quan aquest detecti que l'usuari en qüestió requereix assessorament en la planificació del seu viatge viatge.

Una agència de viatges atípica

La companyia va néixer l'any 2020 per oferir una proposta innovadora i diferent que s'adaptés a les necessitats del consumidor actual. El 2023, la companyia va facturar més de 4 milions d'euros gràcies a la comercialització de més de 800 viatges i més de 1900 viatgers. “La tecnologia és el pilar sobre el qual se sosté Hanaley, i gràcies a ella hem aconseguit conèixer i adaptar-nos perfectament a les necessitats del nou consumidor, un perfil 100% digital que cerca immediatesa i qualitat”, comenta el soci i advisor tecnològic de Hanaley, Albert García Gibert. Hanaley va néixer amb l'objectiu d'oferir una proposta de valor que revolucionés un sector encara massa convencional en comparació a altres indústries.

"Per això, aquest cop hem volgut anar un pas més enllà, desenvolupant i incorporant un assistent virtual basat en IA que ens permetrà optimitzar el temps dels nostres experts i centrar els esforços a aportar valor humà. Gràcies a la informació amb què ho estem nodrint, el nou desenvolupament serà capaç de respondre tota mena de preguntes que sorgeixin als viatgers mentre naveguen per la nostra pàgina web” puntualitza García. Aquest nou projecte ha estat liderat per Albert García, CTO de la companyia que compta amb una extensa carrera professional en empreses tecnològiques, i Carla Tarrés, CEO i cofundadora de Hanaley. Juntament amb Lanzadera, han treballat en el desenvolupament del nou assistent virtual basat en IA, que espera veure la llum en les properes setmanes i convertir Hanaley a l'empresa pionera a introduir aquesta tecnologia avançada al sector turístic espanyol.

Més dades per a les agències

El nou assistent virtual de Hanaley comptarà amb diverses funcionalitats que s'activaran automàticament quan aquest detecti que l'usuari en qüestió requereix assessorament en la planificació del viatge. Gràcies a l'automatització del servei i de tota la informació prèvia que ja haurà recopilat, el nou assistent virtual guiarà aquells usuaris que dubtin entre diverses destinacions ubicades a diferents continents i amb una àmplia varietat de activitats. D'aquesta manera, els futurs viatgers comptaran amb una ajuda intel·ligent addicional que els proporcionarà tota mena d'informació abans de començar l'assessorament amb els experts de Hanaley, permetent valorar les recomanacions i decidir-se per una experiència concreta abans de començar a dissenyar el vostre itinerari de somni. En paral·lel, l'eina permetrà també a l'agència obtenir una quantitat més gran de dades sobre les necessitats dels clients i millorar així el servei que ofereixen als viatgers que es decanten per les seves experiències úniques.